Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Xbox Case Mod

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views sinds 30-01-2008

• FlameBoy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 18:55
Oké hij's ein-de-lijk klaar!

Ik poste hier al een tijdje terug een GBA MOD en mijn Xbox chip mod, maar nu heb ik dan 's wat aan de behuizing gedaan. Sorry voor de iets mindere foto's. Maar het was hie rnet iets te donker hele mooie te maken....

Afbeeldingslocatie: http://www.cinemaskoop.com/~cskoop4/xbox2/small/02060005.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.cinemaskoop.com/~cskoop4/xbox2/small/02060006.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.cinemaskoop.com/~cskoop4/xbox2/small/02060007.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.cinemaskoop.com/~cskoop4/xbox2/small/02060013.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.cinemaskoop.com/~cskoop4/xbox2/small/02060016.JPG

www.lenswork.nl

Verwijderd

nice :D echt mooi gedaan :9

Dit soort reacties zijn niet gewenst: Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics

[ Voor 73% gewijzigd door m-m op 09-02-2003 16:01 ]

• FlameBoy
Jup, ben er zelf ook best trots op...

www.lenswork.nl

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-10 22:31
Ziet er goed uit, nice job!.

Dit soort reacties zijn niet gewenst: Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics

[ Voor 72% gewijzigd door m-m op 09-02-2003 16:01 ]

Verwijderd

UBER COOL man!!

[ Voor 83% gewijzigd door m-m op 09-02-2003 16:01 ]

• FlameBoy
Nu alleen nog de text "XBOX" op de DVD lade zilver/grijs maken. Alleen weet ik nog niet hoe ik dat het beste moet doen. En ik weet nog niet of ik het transparante logo ga schuren zodat het matte wordt en dus het licht beter verdeeld van de 4 led's

www.lenswork.nl

• FlameBoy
Misschien iemand tips en/of suggesties hierover?

www.lenswork.nl

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
zeker niet slecht, maar waarom een console kopen als je ook gamen kan op een pc? :+
teminste, zo kijk ik er tegenaan :P

Mn 3D printer blogje..

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Foto's in ut donker? geeft vast een tof effect namelijk :D

• FlameBoy
FiXeL schreef op 07 February 2003 @ 00:23:
zeker niet slecht, maar waarom een console kopen als je ook gamen kan op een pc? :+
Euh ja, zoals ik al zei, "mijn Xbox Chip MOD"... I rest my case... _/-\o_

www.lenswork.nl

Verwijderd

FlameBoy schreef op 07 February 2003 @ 00:25:
[...]

Euh ja, zoals ik al zei, "mijn Xbox Chip MOD"... I rest my case... _/-\o_
Maar als je een mod chip erin hebt zitten waarom heb je dan zoveel orginele games in je kast staan :?

BTW ga je de controllers ook doen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 00:27 ]

• FlameBoy
Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 00:26:
[...]

Maar als je een mod chip erin hebt zitten waarom heb je dan zoveel orginele games in je kast staan :?

BTW ga je de controllers ook doen?
Bedankt voor het compliment, maar mijn Epson zorgt voor de "originele look" :P hehe...

En ik denk niet dat ik de controllers ga doen, aangezien ik bang ben dat het op ten duur af gaat geven op je handen....

www.lenswork.nl

Verwijderd

FlameBoy schreef op 07 February 2003 @ 00:28:
[...]

Bedankt voor het compliment, maar mijn Epson zorgt voor de "originele look" :P hehe...

En ik denk niet dat ik de controllers ga doen, aangezien ik bang ben dat het op ten duur af gaat geven op je handen....
Dus je bedoelt dat je die hoesjes uitgeprint hebt?
Zo ja, IDD goede printer!!

Mjah dat afgeven op handen zou kunnen (ligt er ook aan met welke verf je dat doet!)

Maar al met al mijn complimenten voor de XBOX en de uitgeprinte gamehoesjes!!

• FlameBoy
hehe, je zou die hoesjes 's van dichtbij moeten zien ;) Maar goed, welke lak zou ik moeten gebruiken dan? Ik had nu autolak. Helpt het misschien dan ook nog als ik het met een soort blanke lak, spuitlak afmaak? Ik weet nieteens of dat bestaat....

En helaas heb ik alleen nog maar Controller S controllers, en die hebben niet zo'n zelfde logo als op de oude Controller en Xbox zelf. Anders had ik die ook transparant kunnen maken.

www.lenswork.nl

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 13:39
UBERCOOL KOOSSIE!!! :D

(en nu slapen he? :) )
FiXeL schreef op 07 February 2003 @ 00:23:
- gewoon lekker op de bank gamen?
- geen gezeik met spellen die niet draaien?
- veel breder en groter aanbod van spellen dan bij de pc?
- makkelijk en cool multiplayeren? tv's + xboxen linken
- xboxlive=vet? :-)
- gelijk ook dvdspeler erbij?
- cool mediaplayer en veeele andere vette progz voor te vinden?
- vloeiend streaming divx bekijken met goedwerkende ondertiteling vanaf je pc?
- 2/3 keer zo goedkoop als alleen al de beste videokaart?
- cd erin, plop klaar, spelen maar?
- project ego,veel eerder halo/splintercell, racing evoluzione, midtown madness 3 etc x 100?
- leuk te modden zoals je ziet :)
- etc

nuff said? :D

[ Voor 6% gewijzigd door RelaXXinG op 07-02-2003 00:36 ]

• FlameBoy
Thanks for the backup.... ;)

Maar discussies over wel of niet een Console hebben we nu wel gehad denk ik. Laten we het hier bij de MOD houden please.

www.lenswork.nl

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 23:28
Yep, Nice Job, als ik dit zie dan jeuken me handen ook om dat ding van mij onderhanden te nemen.
Good luck met de lade

-

• FlameBoy
Thanks....

Het is wel jammer dat er online heel weinig te vinden is over Xbox case modding. Hier en daar wel wat foto's, maar de helft ervan is dan weer heel lelijk gedaan en nergens vind je HOE ze het gedaan hebben. Misschien dat ik nog wat foto's maak van de binnenkant, op de led's enzo te laten zien.

www.lenswork.nl

• TA2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09-2022

TA2

GAAAF !!

[ Voor 90% gewijzigd door m-m op 09-02-2003 16:02 ]

Verwijderd

Het ziet er héél goed uit, -Nice Job- :Y)

[ Voor 63% gewijzigd door m-m op 09-02-2003 16:02 ]

Verwijderd

Hmm... je hebt de X-Box wel mooier gemaakt, maar er zijn nog steeds geen goeie spellen voor :+

• AMDFreak
  • Laatst online: 28-11 14:45

AMDFreak

Intel is zo..

Zo hey, dat hebbie moooi gemaakt man!

Wel een beetje jammer dat je niet liet zien hoe je het allemaal in elkaar gezet hebt ;(

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• FlameBoy
Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 09:49:
Hmm... je hebt de X-Box wel mooier gemaakt, maar er zijn nog steeds geen goeie spellen voor :+
Hoezo zijn er nogsteeds geen goede spellen? Er zijn dus al heel veel goede spellen. Sterker nog, speller waar de PC gamers nog ven op moeten wachten. Zie Splinter Cell, Brute Force, Halo.

Overigens denk ik dat Halo nooit zal uitkomen op de PC maar dat terzijde.

www.lenswork.nl

• FlameBoy
AMDFreak schreef op 07 February 2003 @ 10:02:
Zo hey, dat hebbie moooi gemaakt man!

Wel een beetje jammer dat je niet liet zien hoe je het allemaal in elkaar gezet hebt ;(
Nou ik post nog wel foto's van de binnenkant, maar het in elkaar zetten en uit elkaar halen heb ik bewust niet gefotografeerd. Want er zijn wel TIG guides te vinden over hoe je een xbox uit elkaar haalt. Het leukste is alleen op te weten hoe de Jewel transparant gemaakt wordt, en de leds's ingebouwd....

www.lenswork.nl

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 00:19
Ziet er heel gaaf uit!

Ik ben ook erg geintresseerd in hoe je de jewel transparant hebt gemaakt en die ledjes er in hebt gebouwt. Toevallig loop ik al een tijdje met precies dezelfde casemod in gedachte.

[ Voor 8% gewijzigd door Stefmeister op 07-02-2003 10:24 ]

• Dionysus007281
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-11 15:39

Dionysus007281

Spank my monkey!

Misschien een tip voor MS?? Ik vind die box van zichzelf echt spuuglelijk, maar dit leukt hem wel aardig op.
maar waarom een console kopen als je ook gamen kan op een pc?
teminste, zo kijk ik er tegenaan
Omdat je altijd met z'n 2en kunt spelen, omdat er zat toffe spellen zijn om met z'n 2en te doen, omdat (in mijn geval) SSX Tricky en Gran Turismo 3 alleen op de PS2 verkrijgbaar zijn, en omdat je hem makkelijk ff op een zaterdagavond mee kan nemen naar een kameraad, om ff de hele avond coole spellen te doen. Eén van m'n kameraden woont 4 hoog, en het is geen pretje om de hele PC-meuk die vier trappen op te sjouwen. Dan is zo'n klein bakkie toch wat handiger.

[ Voor 73% gewijzigd door Dionysus007281 op 07-02-2003 10:33 ]

Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.

• FlameBoy
Oh en ik heb nieuwe pix!

Afbeeldingslocatie: http://www.cinemaskoop.com/~cskoop4/xbox2/small/IMG_5764.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cinemaskoop.com/~cskoop4/xbox2/small/IMG_5765.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cinemaskoop.com/~cskoop4/xbox2/small/IMG_5772.jpg

www.lenswork.nl

• FlameBoy
Stefmeister schreef op 07 February 2003 @ 10:23:
Ziet er heel gaaf uit!

Ik ben ook erg geintresseerd in hoe je de jewel transparant hebt gemaakt en die ledjes er in hebt gebouwt. Toevallig loop ik al een tijdje met precies dezelfde casemod in gedachte.
Nou die Jewel is inderdaad vrij lastig. Met een Fohn heb ik 'm warm gemaakt en met een kleine schroevendraaier opgelicht. Nadat ie eraf was, de sticker laag eraf gehaald en wat overbleef met wasbenzine. Dan kun je 2 dingen doen.

1. Je schuurt de groene verf eraf en daarna met heel fijn papier om de krassen eruit te polijsten.

2. Wat je ook kan doen (wat ik dus gedaan heb) is de verf oplossen met Terpentine, maar dan ben je al gauw 2 uur aan het boenen, en moet je een groene doek weggooien. Resultaat: een perfect transparante jewel.

Het is wel zo dat een matte jewel (van het schuren) het licht mooier verdeeld. Of je spuit de jewel opnieuw een andere kleur van de achterkant, en plaatst de LED's aan de zijkan zodat ze er toch inschijnen.

Succes!

www.lenswork.nl

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 18:24

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

[te laat]
Je hebt zeker de verf onder het Xbox logo weg gehaald met pure alcohol of andere verf oplosser. Dezelfde techniek is ook met Apple G4 zijpanelen te doen namelijk, geeft een mooi effect.
[/te laat]

[ Voor 6% gewijzigd door Dukey op 09-02-2003 12:53 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• FlameBoy
"Wat je ook kan doen (wat ik dus gedaan heb) is de verf oplossen met Terpentine,"

ja dus ;)

www.lenswork.nl

Verwijderd

Zeer netjes!
Alleen past de controller er nu nog bij?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 13:01 ]

Verwijderd

Dit heeft inderdaad wel iets, hoewel ik het originele groen met zwart ook helemaal niet lelijk vind. Ga je je controllers ook in die kleuren maken?
Dat centerdingetje is trouwens ook wel erg mooi gedaan, maar toch denk ik dat ik mn xbox laat zoals ie is.

• FlameBoy
Nou ja, redelijk. Ik zat erover te denken om die ook te spuiten, ben alleen heel bang dat het af gaat geven

www.lenswork.nl

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10 17:16
Cool die mod (heb em zeluf ook :) ) alleen ik heb ook nog mijn controllers gemod.

Blauwe leds op de rumble motor aangesloten das pas vet in race en schiet spellen :)

BTW ik vind die zilveren plaat onder die jewel lelijk en ik wil er een mooi teken onder leggen, maar wat...... (Heb momenteel gewoon een zwart papiertje eronder gelegd.

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Verwijderd

Heel cool!
Xbox is normaal lelijk (IMO, niet als flame bedoeld), maar jij hebt er een waar kunststukje van gemaakt :)
Heb je ook foto's van de binnenkant? Want ik ben toch wel benieuwd hoe je dat met die LED's gedaan hebt :)

• [FrEEzEr]
Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 13:28:
Heel cool!
Xbox is normaal lelijk (IMO, niet als flame bedoeld), maar jij hebt er een waar kunststukje van gemaakt :)
Heb je ook foto's van de binnenkant? Want ik ben toch wel benieuwd hoe je dat met die LED's gedaan hebt :)
Eject button leds

Afbeeldingslocatie: http://www.401error.com/401error/xbox/images/xbox_led_02b.jpg

Orginele leds afknippen en nieuwe 3mm leds erop solderen.

Jewel leds

Afbeeldingslocatie: http://www.401error.com/401error/xbox/images/xbox_jewel_led_02.jpg

En dan aansluiten op je hd powercable.

Controllers

In je controller moet je gewoon ff meten waar de stroom op staat voor constant licht. Voor knipperend rumble licht soldeer je de draadjes aan de connector van het motortje.

Verwijderd

Ik heb mijn xbox verstopt op een tafel onder mijn tv omdat hij zo lelijk is.
Maar als ik 'n ding zou hebben zou ik hem daar zeker onder vandaan halen wat een stoer ding gaaf leds en strakke kleur echt een hele mooie.

Verwijderd

Leuk gemaakt

[ Voor 87% gewijzigd door m-m op 09-02-2003 16:00 ]

Verwijderd

Cool man, de xBox is van zichzelf lelijk. Bill moet een voorbeeld aan jouw nemen!

_/-\o_

:)

Modbreak: 1 smiley was wel genoeg geweest.....

[ Voor 8% gewijzigd door m-m op 09-02-2003 15:59 ]

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
Zeer strakke xbox mod !! Zit erg echt strak uit... Ik zou nog wel graag wat pics van de binnekant willen zien. Ohja hoe lang heb je hier wel over gedaan ?! Lijkt me echt een **** werk om te doen :) Maar het resultaat mag er wezen _/-\o_

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 09:03
Ziet er zeer strak uit :D

[ Voor 76% gewijzigd door m-m op 09-02-2003 16:00 ]

Aap!

• Stefmeister
ik heb vandaag even gekeken hoe bovenkant van de xbox er aan de binnenkant uitziet. Ik zag toen dat hij helemaal massief was in het midden. Daar heb jij zeker een gat in gezaagt? en zo ja hoe :)

• [FrEEzEr]
Dremel :)

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

vette paint job dude! misschien dat je met Atmoz moet gaan praten die heeft zn Xdoos ook gemod. Als ik dat ding zo zie lijkt het me wel vet om je PC er in te bouwen, dan heb je gelijk een über vette case :D kan je me misschien vertellen hoe je die schijdingslijn tussen blau en zilver zo mooi hebt gekregen? heb je het gwoon af getaped of iets anders?

p.s.: dude wat een modbreaks hier :/

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Das eigenlijk zoals de Xbox eruit zou moeten zien. Deze is gaaf gemaakt.
Mail deze maar naar M$ zelf.

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ongelofelijk mooi! Zo zou de Xbox standaard geleverd moeten worden ipv dat lelijke groen :Y)
Overigens kan je de controllers wel spuiten, mits je het plastic goed ontvet, primer onder de verf doet en blanke lak er overheen. En geduldig zijn en de blanke lak een week laten drogen.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Whieee
  • Laatst online: 17:32

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

heb je idd netjes gedaan... dat chemische groen is namelijk flink bagger, dit absoluut niet :Y) Persoonlijk vind ik het al een hele prestatie als je uberhaupt je xBox mooier maakt, maar deze is echt :9~

Voor die controllers: lees de reply van Demoniac. BTW: een evemntuele 2e laag blanke lak is niet eens een stom idee, voor het geval de eerste laag niet goed genoeg dekt.

ps: dude, zijn de modbreaks in de aanbieding vandaag ?? :? :|

Launching containers into space

• FlameBoy
Nou allereerst bedankt voor alle coole reakties. En ik zag hier en daar ook nog wat vragen.

Ik heb de scheiding tussen blauw en grijs/zilver inderdaad met tapegedaan. Maar wat ik wel eerst heb gedaan is de HELE xbox Blauw maken, daarna afplakken en de grilles grijs. Anders krij je nooit zo'n perfecte schijding als je het andersom doet. Bovendien mocht er dan ergens niet perfect zijn afgeplakt zie je blauw ertussendoor komen en geen lelijk-xbox-groen-zwart.

Ook heb ik inderdaad de "desksel" doorboort met een dremel en er zo een gat in gemaakt, wat je dan allen niet moet vergeten is een randje van 1 a 2 mm overhouden zodat de Jewel er niet invalt :D

Pix van de binnekant volgen nog.....

www.lenswork.nl

• Stefmeister
Ok ik wacht met smart op de extra inside screens :) . Nog wat vraagjes; welke onderdelen heb je allemaal nodig voor die jewel verlichting? (of is een zooi ledjes en wat draad genoeg?).
En gaat dat fohnen een beetje makelijk?, want als ik aan fohnen denk dan denk ik aan hitte --> smelten ;) en dat zou niet zo mooi zijn.

En freezer, Ik zie op je plaatje van de frontledjes led1 en led2. Led1 is dan zeker de groene en led 2 de rode?

[ Voor 17% gewijzigd door Stefmeister op 10-02-2003 13:19 ]

• FlameBoy
Stefmeister schreef op 10 February 2003 @ 13:14:
En freezer, Ik zie op je plaatje van de frontledjes led1 en led2. Led1 is dan zeker de groene en led 2 de rode?
Neen, het zijn dual led's. Ze zitten aan beide kanten zodat het ding mooi verlicht is. maar beide worden groen en rood, of oramje dus.

Inderdaad, LED's en draad is genoeg......

www.lenswork.nl

• FlameBoy
Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 15:42:
Cool man, de xBox is van zichzelf lelijk. Bill moet een voorbeeld aan jouw nemen!

_/-\o_ <!-- _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ -->

:)

<hr color=blue><font color=blue><B>Modbreak: 1 smiley was wel genoeg geweest.....</font>
Wat is dit nou? Mods on anal mode? Sorry, met alle respect voor jullie policies, absoluut terrecht! Maar is dit niet een beetje overdone?

www.lenswork.nl

• FlameBoy
Oops, nu heb ik vanwege de quote per ongeluk smileys gemaakt zie ik

www.lenswork.nl

Verwijderd

Ziet er leuk uit , een hele verbetering... _/-\o_

• Stefmeister
flameboy weet jij toevallig of er ook dual leds zijn met blauw er in? of zijn er alleen maar dual leds met rood/groen(oranje)?

• Mpdrichel
  • Laatst online: 09-08-2024
FlameBoy schreef op 07 February 2003 @ 10:12:
[...]

Hoezo zijn er nogsteeds geen goede spellen? Er zijn dus al heel veel goede spellen. Sterker nog, speller waar de PC gamers nog ven op moeten wachten. Zie Splinter Cell, Brute Force, Halo.

Overigens denk ik dat Halo nooit zal uitkomen op de PC maar dat terzijde.
Koop dan een Gamecube Mario komt al helemaal niet uit op de PC :Y)

Ik heb trouwens zelf een cube _/-\o_

Maarum. Mooi gedaan ik vind deze kleur veel beter dan dat standaard zwart wat hij normaal is.

Verwijderd

Coooool !!! 8)
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Zie Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics

[ Voor 59% gewijzigd door m-m op 10-02-2003 16:53 ]

• Jumpiefox
  • Laatst online: 27-11 12:00

Jumpiefox

Hoi ?

erug strak!!!!

[je hebt 2 kleuren uitgekozen die erg goed bij elkaar passen enzo... ledjes passen er ook bij enzo en nog meer bla om de mods tevreden te stellen..]

The first casualty in war is always the truth...

• FlameBoy
Stefmeister schreef op 10 februari 2003 @ 15:27:
flameboy weet jij toevallig of er ook dual leds zijn met blauw er in? of zijn er alleen maar dual leds met rood/groen(oranje)?
Nee, die zijn er dus helaas niet. Maar ik heb beide dual-LED's gewoon vervangen voor normale. 1 pin wordt dan dus niet gebruikt. En helaas kun je dan dus geen foutcodes meer zien. Tenzij je er 2 LED's aan soldeert, mar daar is dan weer geen plek voor tussen het printje en de kunstof front van de Xbox

www.lenswork.nl

• FlameBoy
Alpha-xp schreef op 10 februari 2003 @ 15:48:
erug strak!!!!

[je hebt 2 kleuren uitgekozen die erg goed bij elkaar passen enzo... ledjes passen er ook bij enzo en nog meer bla om de mods tevreden te stellen..]
]

JUP! Dat vind ik dus ook. En iedereen maar zeggen dat ik blauwe LED's had moeten gebruiken. Ik vind witte ook veel mooier.

nu nog "XBOX" op de DVD lade, de kleine nummertjes bij de controller poorten (1,2,3,4) en de DVD Remote grijs/zilver maken. En dan komen er meteen nieuwe PIX hier....

www.lenswork.nl

• Criminelis
  • Laatst online: 25-11 09:26
Ik vind het echt zéér BruuT :9~

Maar zodra je je Xbox open maakt... Is je garantie foetsie.
Ben je niet bang dat als er iets mis gaat je je Xbox sloopt?

Zelfde vind ik met ombouwen, ik wil heel graag me Xbox ombouwen, maar ben zo bang dat er wat mis gaat.

Verwijderd

Deze gozer is zo technisch dat hij het zelf wel ff fixt als hij kapot gaat 8)

Verwijderd

topicstarter, kun je manualtje maken hoe je die led hebt vervangen voor je dvdspeler?
ik zit ook te denken om de mijne te modden (binnenkant is al gedaan ;) ) maar wil het wel mooi en goed aanpakken, ik vind deze zeer mooi.
Kun je vertellen wat voor materiaal je hebt gebruikt en hoeveel je er totaal kwijt voor was?

• FlameBoy
M3ga_Man schreef op 10 februari 2003 @ 16:51:
Ik vind het echt zéér BruuT :9~

Maar zodra je je Xbox open maakt... Is je garantie foetsie.
Ben je niet bang dat als er iets mis gaat je je Xbox sloopt?

Zelfde vind ik met ombouwen, ik wil heel graag me Xbox ombouwen, maar ben zo bang dat er wat mis gaat.
Gaat jouw PC ook kapot als je 'm open maak, deassembleert en weer in elkaar zet? Dat bedoel ik dus, puur het open maken kan geen kwaad als je dat natuurlijk voorzichtig doet.
En tja, het zou kapot kunnen gaan van ombouwen maar als je 2 spellen kopieert heb je al bijna een xbox eruit!! :|

Maar goed, spellen kopieren mag ook helemaal niet dus niet doen hè?! |:(

www.lenswork.nl

• FlameBoy
Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 17:05:
topicstarter, kun je manualtje maken hoe je die led hebt vervangen voor je dvdspeler?
ik zit ook te denken om de mijne te modden (binnenkant is al gedaan ;) ) maar wil het wel mooi en goed aanpakken, ik vind deze zeer mooi.
Kun je vertellen wat voor materiaal je hebt gebruikt en hoeveel je er totaal kwijt voor was?
Sorry voor de delay dudes, maar een manual volgt! in PDF ofzo... :)

www.lenswork.nl

Verwijderd

ok great! :)

• Aphelion
  • Laatst online: 20-11 17:34
vet gaaf cool relaxt mooi man!! klasse toppie
_/-\o_ _/-\o_ :7 :9~ O+\

/edit

nu vind ik het niet zo vet gaaf cool relaxt mooi man!! klasse toppie meer omdat in die guide de zelfde foto's staan :( :'( :/ :| ;(

[ Voor 161% gewijzigd door Aphelion op 10-02-2003 19:02 ]

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• [FrEEzEr]

• Stefmeister
Ok ik ben dit weekend begonen aan het uitzagen van de jewel (fohnen lukte niet), echter is bij deze handeling
Afbeeldingslocatie: http://www.401error.com/401error/xbox/images/xbox_hack_34.jpg mijn jewel een beetje beschadigt door de dremel. Ik heb nu een paar krasjes doordat de dremel een paar keer door het zwarte plastic heen tegen de jewel kwam.

Is er een manier om deze krasjes nog mooi weg te werken? (het gaat hier om transparant plastic)

[ Voor 5% gewijzigd door Stefmeister op 17-02-2003 10:35 ]

Verwijderd

wow gaaf gedaan
die ledjes in die jewel zijn echt zo gaaf :D

Verwijderd

Ziet er erg netjes uit. Als ik mocht kiezen tussen het standaart model en de jouwe bij de koop van een Xbox zou ik die van jou kiezen ;)

• RelaXXinG
  • Laatst online: 28-11 13:39
Stefmeister schreef op 17 February 2003 @ 10:26:
Ok ik ben dit weekend begonen aan het uitzagen van de jewel (fohnen lukte niet), echter is bij deze handeling
[afbeelding] mijn jewel een beetje beschadigt door de dremel. Ik heb nu een paar krasjes doordat de dremel een paar keer door het zwarte plastic heen tegen de jewel kwam.

Is er een manier om deze krasjes nog mooi weg te werken? (het gaat hier om transparant plastic)
Nou die Jewel is inderdaad vrij lastig. Met een Fohn heb ik 'm warm gemaakt en met een kleine schroevendraaier opgelicht. Nadat ie eraf was, de sticker laag eraf gehaald en wat overbleef met wasbenzine. Dan kun je 2 dingen doen.

[..]

Succes!
had het nou op die manier gedaan :)

• Stefmeister
zoals ik al zei lukte dat niet, heb bijna een uur met de fohn dat ding verhit, maar had niet echt het idee dat hij er losser van ging zitten. dus begon ik aan plan B ;)

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Ziet er nice mooi uit ;)

Verwijderd

SMAR schreef op 07 February 2003 @ 00:19:
Ziet er goed uit, nice job!.
<hr color=blue><font color=blue><B>Dit soort reacties zijn niet gewenst: Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics</b></font>
Check die reactie ff... en vergelijk dan met de jouwe

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:36

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik vindt dat de Xbox in de kleuren die je gemaakt hebt veel netter lijken :) Ook de rest is netjes... Schouderklopje voor FlameBoy en Stefmeister, ik ben benieuwd naar het resultaat.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Verwijderd

ik ben bezig met dezelfde mod alleen dan iets anders.

mijn x wordt silver en de rest donker blauw.
Afbeeldingslocatie: http://www.401error.com/401error/xbox/images/xbox_002.jpg
zo iets als dit dus.

nu wil ik echter mijn controllers badge ook licht laten geven zoals op de foto hier onder
Afbeeldingslocatie: http://www.401error.com/401error/xbox/images/xbox_004.jpg
alleen weet ik niet hoe ik mijn leds moet aansluiten.. heeft iemand een idee?

on topic: heel mooi afgewerkt en mooi spuitwerk.. alleen wat heb je onder je badge? en hoe zorg je er voor dat de badge genoeg licht doorlaat.
mijn badge was ook beschadigd tijdens het demonteren ik heb hem nu helemaal afgeschuurd ( mat, dof ) ziet er wel vet uit met een led er achter.

• Stefmeister
SideSwipe_XP schreef op 18 February 2003 @ 16:09:
Ik vindt dat de Xbox in de kleuren die je gemaakt hebt veel netter lijken :) Ook de rest is netjes... Schouderklopje voor FlameBoy en Stefmeister, ik ben benieuwd naar het resultaat.
Geef mij nog maar geen eer hoor :) ik ben deze week pas begonnen, heb alleen nog maar de jewel er uit. :D

En Symp3x, op die site waar jij die foto's vandaan hebt staat ook een tutorial van hoe hij die gemaakt heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door Stefmeister op 19-02-2003 09:47 ]

Verwijderd

cool vet nice

Verwijderd

Stefmeister schreef op 19 februari 2003 @ 09:45:
[...]

Geef mij nog maar geen eer hoor :) ik ben deze week pas begonnen, heb alleen nog maar de jewel er uit. :D

En Symp3x, op die site waar jij die foto's vandaan hebt staat ook een tutorial van hoe hij die gemaakt heeft.
jah over hoe hij zin xbox heeft gemod maar niet zijn controller..

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Stefmeister schreef op 17 februari 2003 @ 10:26:
[afbeelding] mijn jewel een beetje beschadigt door de dremel. Ik heb nu een paar krasjes doordat de dremel een paar keer door het zwarte plastic heen tegen de jewel kwam.

met een middeltje zoals valma polish ofzo weer glad polysten? dat gebruik ik ook voor bijvoorbeeld het displaytje van me minidisc als die door het gebruik raakt bekrast

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11 20:51
Ik moet zeggen heel erg netjes gedaan....
Ziet er super mooi afgewerkt uit, en de kleuren zijn echt vet !!

Als je zo een X-box zou kunnen kopen, dan overweeg ik het zelfs.. :)
Echt geweldig.

Heb je geen problemen gehad dat het plastic wegsmelt ?

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Verwijderd

deamn heeft niemand een idee hoe ik die ledjes in mijn controller monteer ?
heb ik dan nog van die weerstandjes nodig ? alvast bedankt

• IkBenAlles
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Met een gemodde xbox (chipset hacks etc.) kun je toch niet online?
Wat wil je daartegen doen?

Samen staan we sterk!

• freezer
  • Laatst online: 27-11 20:49

freezer

er komt geen end 'an

echt wel mooi

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
beetje gekicked? :+

Heeft ook een computer!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 15:59

Atmoz

Techno!!

Leuk gedaan die mod. Heb zelf ook mijn xbox in het begin helemaal gemod, maar toen durfde ik me nog niet aan dat groene ding bovenop te begeven. Misschien iets voor de toekomst, wat mooie kleurtjes (led) erin ofzo. Doe je ook nog wat aan de controller? Misschien wat led's erin ofzo..

[edit]

Lol, ram oud topic :+

[ Voor 7% gewijzigd door Atmoz op 23-12-2003 11:44 ]

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-11 02:44

Mathizsias

Drizzt

Oops, beetje stomme post, zie nu pas de nightshots, netjes hoor!

Ff een algemeen vraagje wat heeft deze mod je nou zo gekost? ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Mathizsias op 23-12-2003 16:38 ]

Verwijderd

echt wel mooi
Prachtig, alleen 10 maanden te laat...

Topic gaat weer in winterslaap ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.