Verwijderd
Dit soort reacties zijn niet gewenst: Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics
[ Voor 73% gewijzigd door m-m op 09-02-2003 16:01 ]
Dit soort reacties zijn niet gewenst: Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics
[ Voor 72% gewijzigd door m-m op 09-02-2003 16:01 ]
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door m-m op 09-02-2003 16:01 ]
teminste, zo kijk ik er tegenaan
Euh ja, zoals ik al zei, "mijn Xbox Chip MOD"... I rest my case...FiXeL schreef op 07 February 2003 @ 00:23:
zeker niet slecht, maar waarom een console kopen als je ook gamen kan op een pc?
Verwijderd
Maar als je een mod chip erin hebt zitten waarom heb je dan zoveel orginele games in je kast staanFlameBoy schreef op 07 February 2003 @ 00:25:
[...]
Euh ja, zoals ik al zei, "mijn Xbox Chip MOD"... I rest my case...
BTW ga je de controllers ook doen?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 00:27 ]
Bedankt voor het compliment, maar mijn Epson zorgt voor de "originele look"Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 00:26:
[...]
Maar als je een mod chip erin hebt zitten waarom heb je dan zoveel orginele games in je kast staan
BTW ga je de controllers ook doen?
En ik denk niet dat ik de controllers ga doen, aangezien ik bang ben dat het op ten duur af gaat geven op je handen....
Verwijderd
Dus je bedoelt dat je die hoesjes uitgeprint hebt?FlameBoy schreef op 07 February 2003 @ 00:28:
[...]
Bedankt voor het compliment, maar mijn Epson zorgt voor de "originele look"hehe...
En ik denk niet dat ik de controllers ga doen, aangezien ik bang ben dat het op ten duur af gaat geven op je handen....
Zo ja, IDD goede printer!!
Mjah dat afgeven op handen zou kunnen (ligt er ook aan met welke verf je dat doet!)
Maar al met al mijn complimenten voor de XBOX en de uitgeprinte gamehoesjes!!
En helaas heb ik alleen nog maar Controller S controllers, en die hebben niet zo'n zelfde logo als op de oude Controller en Xbox zelf. Anders had ik die ook transparant kunnen maken.
(en nu slapen he?
- gewoon lekker op de bank gamen?FiXeL schreef op 07 February 2003 @ 00:23:
zeker niet slecht, maar waarom een console kopen als je ook gamen kan op een pc?
- geen gezeik met spellen die niet draaien?
- veel breder en groter aanbod van spellen dan bij de pc?
- makkelijk en cool multiplayeren? tv's + xboxen linken
- xboxlive=vet? :-)
- gelijk ook dvdspeler erbij?
- cool mediaplayer en veeele andere vette progz voor te vinden?
- vloeiend streaming divx bekijken met goedwerkende ondertiteling vanaf je pc?
- 2/3 keer zo goedkoop als alleen al de beste videokaart?
- cd erin, plop klaar, spelen maar?
- project ego,veel eerder halo/splintercell, racing evoluzione, midtown madness 3 etc x 100?
- leuk te modden zoals je ziet
- etc
nuff said?
[ Voor 6% gewijzigd door RelaXXinG op 07-02-2003 00:36 ]
Maar discussies over wel of niet een Console hebben we nu wel gehad denk ik. Laten we het hier bij de MOD houden please.
Good luck met de lade
-
Het is wel jammer dat er online heel weinig te vinden is over Xbox case modding. Hier en daar wel wat foto's, maar de helft ervan is dan weer heel lelijk gedaan en nergens vind je HOE ze het gedaan hebben. Misschien dat ik nog wat foto's maak van de binnenkant, op de led's enzo te laten zien.
[ Voor 90% gewijzigd door m-m op 09-02-2003 16:02 ]
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door m-m op 09-02-2003 16:02 ]
Verwijderd
Wel een beetje jammer dat je niet liet zien hoe je het allemaal in elkaar gezet hebt
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Hoezo zijn er nogsteeds geen goede spellen? Er zijn dus al heel veel goede spellen. Sterker nog, speller waar de PC gamers nog ven op moeten wachten. Zie Splinter Cell, Brute Force, Halo.Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 09:49:
Hmm... je hebt de X-Box wel mooier gemaakt, maar er zijn nog steeds geen goeie spellen voor
Overigens denk ik dat Halo nooit zal uitkomen op de PC maar dat terzijde.
Nou ik post nog wel foto's van de binnenkant, maar het in elkaar zetten en uit elkaar halen heb ik bewust niet gefotografeerd. Want er zijn wel TIG guides te vinden over hoe je een xbox uit elkaar haalt. Het leukste is alleen op te weten hoe de Jewel transparant gemaakt wordt, en de leds's ingebouwd....AMDFreak schreef op 07 February 2003 @ 10:02:
Zo hey, dat hebbie moooi gemaakt man!
Wel een beetje jammer dat je niet liet zien hoe je het allemaal in elkaar gezet hebt
Ik ben ook erg geintresseerd in hoe je de jewel transparant hebt gemaakt en die ledjes er in hebt gebouwt. Toevallig loop ik al een tijdje met precies dezelfde casemod in gedachte.
[ Voor 8% gewijzigd door Stefmeister op 07-02-2003 10:24 ]
Omdat je altijd met z'n 2en kunt spelen, omdat er zat toffe spellen zijn om met z'n 2en te doen, omdat (in mijn geval) SSX Tricky en Gran Turismo 3 alleen op de PS2 verkrijgbaar zijn, en omdat je hem makkelijk ff op een zaterdagavond mee kan nemen naar een kameraad, om ff de hele avond coole spellen te doen. Eén van m'n kameraden woont 4 hoog, en het is geen pretje om de hele PC-meuk die vier trappen op te sjouwen. Dan is zo'n klein bakkie toch wat handiger.maar waarom een console kopen als je ook gamen kan op een pc?
[ Voor 73% gewijzigd door Dionysus007281 op 07-02-2003 10:33 ]
Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.
Nou die Jewel is inderdaad vrij lastig. Met een Fohn heb ik 'm warm gemaakt en met een kleine schroevendraaier opgelicht. Nadat ie eraf was, de sticker laag eraf gehaald en wat overbleef met wasbenzine. Dan kun je 2 dingen doen.Stefmeister schreef op 07 February 2003 @ 10:23:
Ziet er heel gaaf uit!
Ik ben ook erg geintresseerd in hoe je de jewel transparant hebt gemaakt en die ledjes er in hebt gebouwt. Toevallig loop ik al een tijdje met precies dezelfde casemod in gedachte.
1. Je schuurt de groene verf eraf en daarna met heel fijn papier om de krassen eruit te polijsten.
2. Wat je ook kan doen (wat ik dus gedaan heb) is de verf oplossen met Terpentine, maar dan ben je al gauw 2 uur aan het boenen, en moet je een groene doek weggooien. Resultaat: een perfect transparante jewel.
Het is wel zo dat een matte jewel (van het schuren) het licht mooier verdeeld. Of je spuit de jewel opnieuw een andere kleur van de achterkant, en plaatst de LED's aan de zijkan zodat ze er toch inschijnen.
Succes!
Je hebt zeker de verf onder het Xbox logo weg gehaald met pure alcohol of andere verf oplosser. Dezelfde techniek is ook met Apple G4 zijpanelen te doen namelijk, geeft een mooi effect.
[/te laat]
[ Voor 6% gewijzigd door Dukey op 09-02-2003 12:53 ]
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
ja dus
Verwijderd
Alleen past de controller er nu nog bij?
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 13:01 ]
Verwijderd
Dat centerdingetje is trouwens ook wel erg mooi gedaan, maar toch denk ik dat ik mn xbox laat zoals ie is.
Blauwe leds op de rumble motor aangesloten das pas vet in race en schiet spellen
BTW ik vind die zilveren plaat onder die jewel lelijk en ik wil er een mooi teken onder leggen, maar wat...... (Heb momenteel gewoon een zwart papiertje eronder gelegd.
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Verwijderd
Xbox is normaal lelijk (IMO, niet als flame bedoeld), maar jij hebt er een waar kunststukje van gemaakt
Heb je ook foto's van de binnenkant? Want ik ben toch wel benieuwd hoe je dat met die LED's gedaan hebt
Eject button ledsVerwijderd schreef op 09 February 2003 @ 13:28:
Heel cool!
Xbox is normaal lelijk (IMO, niet als flame bedoeld), maar jij hebt er een waar kunststukje van gemaakt
Heb je ook foto's van de binnenkant? Want ik ben toch wel benieuwd hoe je dat met die LED's gedaan hebt

Orginele leds afknippen en nieuwe 3mm leds erop solderen.
Jewel leds

En dan aansluiten op je hd powercable.
Controllers
In je controller moet je gewoon ff meten waar de stroom op staat voor constant licht. Voor knipperend rumble licht soldeer je de draadjes aan de connector van het motortje.
Verwijderd
Maar als ik 'n ding zou hebben zou ik hem daar zeker onder vandaan halen wat een stoer ding gaaf leds en strakke kleur echt een hele mooie.
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door m-m op 09-02-2003 16:00 ]
Verwijderd
Modbreak: 1 smiley was wel genoeg geweest.....
[ Voor 8% gewijzigd door m-m op 09-02-2003 15:59 ]
[ Voor 76% gewijzigd door m-m op 09-02-2003 16:00 ]
Aap!
p.s.: dude wat een modbreaks hier
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Mail deze maar naar M$ zelf.
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Overigens kan je de controllers wel spuiten, mits je het plastic goed ontvet, primer onder de verf doet en blanke lak er overheen. En geduldig zijn en de blanke lak een week laten drogen.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Voor die controllers: lees de reply van Demoniac. BTW: een evemntuele 2e laag blanke lak is niet eens een stom idee, voor het geval de eerste laag niet goed genoeg dekt.
ps: dude, zijn de modbreaks in de aanbieding vandaag ??
Launching containers into space
Ik heb de scheiding tussen blauw en grijs/zilver inderdaad met tapegedaan. Maar wat ik wel eerst heb gedaan is de HELE xbox Blauw maken, daarna afplakken en de grilles grijs. Anders krij je nooit zo'n perfecte schijding als je het andersom doet. Bovendien mocht er dan ergens niet perfect zijn afgeplakt zie je blauw ertussendoor komen en geen lelijk-xbox-groen-zwart.
Ook heb ik inderdaad de "desksel" doorboort met een dremel en er zo een gat in gemaakt, wat je dan allen niet moet vergeten is een randje van 1 a 2 mm overhouden zodat de Jewel er niet invalt
Pix van de binnekant volgen nog.....
En gaat dat fohnen een beetje makelijk?, want als ik aan fohnen denk dan denk ik aan hitte --> smelten
En freezer, Ik zie op je plaatje van de frontledjes led1 en led2. Led1 is dan zeker de groene en led 2 de rode?
[ Voor 17% gewijzigd door Stefmeister op 10-02-2003 13:19 ]
Neen, het zijn dual led's. Ze zitten aan beide kanten zodat het ding mooi verlicht is. maar beide worden groen en rood, of oramje dus.Stefmeister schreef op 10 February 2003 @ 13:14:
En freezer, Ik zie op je plaatje van de frontledjes led1 en led2. Led1 is dan zeker de groene en led 2 de rode?
Inderdaad, LED's en draad is genoeg......
Wat is dit nou? Mods on anal mode? Sorry, met alle respect voor jullie policies, absoluut terrecht! Maar is dit niet een beetje overdone?Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 15:42:
Cool man, de xBox is van zichzelf lelijk. Bill moet een voorbeeld aan jouw nemen!
<!--
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-->
<hr color=blue><font color=blue><B>Modbreak: 1 smiley was wel genoeg geweest.....</font>
Koop dan een Gamecube Mario komt al helemaal niet uit op de PCFlameBoy schreef op 07 February 2003 @ 10:12:
[...]
Hoezo zijn er nogsteeds geen goede spellen? Er zijn dus al heel veel goede spellen. Sterker nog, speller waar de PC gamers nog ven op moeten wachten. Zie Splinter Cell, Brute Force, Halo.
Overigens denk ik dat Halo nooit zal uitkomen op de PC maar dat terzijde.
Ik heb trouwens zelf een cube
Maarum. Mooi gedaan ik vind deze kleur veel beter dan dat standaard zwart wat hij normaal is.
Verwijderd
Zie Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics
[ Voor 59% gewijzigd door m-m op 10-02-2003 16:53 ]
[je hebt 2 kleuren uitgekozen die erg goed bij elkaar passen enzo... ledjes passen er ook bij enzo en nog meer bla om de mods tevreden te stellen..]
The first casualty in war is always the truth...
Nee, die zijn er dus helaas niet. Maar ik heb beide dual-LED's gewoon vervangen voor normale. 1 pin wordt dan dus niet gebruikt. En helaas kun je dan dus geen foutcodes meer zien. Tenzij je er 2 LED's aan soldeert, mar daar is dan weer geen plek voor tussen het printje en de kunstof front van de XboxStefmeister schreef op 10 februari 2003 @ 15:27:
flameboy weet jij toevallig of er ook dual leds zijn met blauw er in? of zijn er alleen maar dual leds met rood/groen(oranje)?
]Alpha-xp schreef op 10 februari 2003 @ 15:48:
erug strak!!!!
[je hebt 2 kleuren uitgekozen die erg goed bij elkaar passen enzo... ledjes passen er ook bij enzo en nog meer bla om de mods tevreden te stellen..]
JUP! Dat vind ik dus ook. En iedereen maar zeggen dat ik blauwe LED's had moeten gebruiken. Ik vind witte ook veel mooier.
nu nog "XBOX" op de DVD lade, de kleine nummertjes bij de controller poorten (1,2,3,4) en de DVD Remote grijs/zilver maken. En dan komen er meteen nieuwe PIX hier....
Maar zodra je je Xbox open maakt... Is je garantie foetsie.
Ben je niet bang dat als er iets mis gaat je je Xbox sloopt?
Zelfde vind ik met ombouwen, ik wil heel graag me Xbox ombouwen, maar ben zo bang dat er wat mis gaat.
Verwijderd
ik zit ook te denken om de mijne te modden (binnenkant is al gedaan
Kun je vertellen wat voor materiaal je hebt gebruikt en hoeveel je er totaal kwijt voor was?
Gaat jouw PC ook kapot als je 'm open maak, deassembleert en weer in elkaar zet? Dat bedoel ik dus, puur het open maken kan geen kwaad als je dat natuurlijk voorzichtig doet.M3ga_Man schreef op 10 februari 2003 @ 16:51:
Ik vind het echt zéér BruuT
Maar zodra je je Xbox open maakt... Is je garantie foetsie.
Ben je niet bang dat als er iets mis gaat je je Xbox sloopt?
Zelfde vind ik met ombouwen, ik wil heel graag me Xbox ombouwen, maar ben zo bang dat er wat mis gaat.
En tja, het zou kapot kunnen gaan van ombouwen maar als je 2 spellen kopieert heb je al bijna een xbox eruit!!
Maar goed, spellen kopieren mag ook helemaal niet dus niet doen hè?!
Sorry voor de delay dudes, maar een manual volgt! in PDF ofzo...Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 17:05:
topicstarter, kun je manualtje maken hoe je die led hebt vervangen voor je dvdspeler?
ik zit ook te denken om de mijne te modden (binnenkant is al gedaan) maar wil het wel mooi en goed aanpakken, ik vind deze zeer mooi.
Kun je vertellen wat voor materiaal je hebt gebruikt en hoeveel je er totaal kwijt voor was?
/edit
nu vind ik het niet zo vet gaaf cool relaxt mooi man!! klasse toppie meer omdat in die guide de zelfde foto's staan
[ Voor 161% gewijzigd door Aphelion op 10-02-2003 19:02 ]
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
mijn jewel een beetje beschadigt door de dremel. Ik heb nu een paar krasjes doordat de dremel een paar keer door het zwarte plastic heen tegen de jewel kwam.Is er een manier om deze krasjes nog mooi weg te werken? (het gaat hier om transparant plastic)
[ Voor 5% gewijzigd door Stefmeister op 17-02-2003 10:35 ]
Verwijderd
Stefmeister schreef op 17 February 2003 @ 10:26:
Ok ik ben dit weekend begonen aan het uitzagen van de jewel (fohnen lukte niet), echter is bij deze handeling
[afbeelding] mijn jewel een beetje beschadigt door de dremel. Ik heb nu een paar krasjes doordat de dremel een paar keer door het zwarte plastic heen tegen de jewel kwam.
Is er een manier om deze krasjes nog mooi weg te werken? (het gaat hier om transparant plastic)
had het nou op die manier gedaanNou die Jewel is inderdaad vrij lastig. Met een Fohn heb ik 'm warm gemaakt en met een kleine schroevendraaier opgelicht. Nadat ie eraf was, de sticker laag eraf gehaald en wat overbleef met wasbenzine. Dan kun je 2 dingen doen.
[..]
Succes!
Verwijderd
Check die reactie ff... en vergelijk dan met de jouweSMAR schreef op 07 February 2003 @ 00:19:
Ziet er goed uit, nice job!.
<hr color=blue><font color=blue><B>Dit soort reacties zijn niet gewenst: Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics</b></font>
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
mijn x wordt silver en de rest donker blauw.

zo iets als dit dus.
nu wil ik echter mijn controllers badge ook licht laten geven zoals op de foto hier onder

alleen weet ik niet hoe ik mijn leds moet aansluiten.. heeft iemand een idee?
on topic: heel mooi afgewerkt en mooi spuitwerk.. alleen wat heb je onder je badge? en hoe zorg je er voor dat de badge genoeg licht doorlaat.
mijn badge was ook beschadigd tijdens het demonteren ik heb hem nu helemaal afgeschuurd ( mat, dof ) ziet er wel vet uit met een led er achter.
Geef mij nog maar geen eer hoorSideSwipe_XP schreef op 18 February 2003 @ 16:09:
Ik vindt dat de Xbox in de kleuren die je gemaakt hebt veel netter lijkenOok de rest is netjes... Schouderklopje voor FlameBoy en Stefmeister, ik ben benieuwd naar het resultaat.
En Symp3x, op die site waar jij die foto's vandaan hebt staat ook een tutorial van hoe hij die gemaakt heeft.
[ Voor 13% gewijzigd door Stefmeister op 19-02-2003 09:47 ]
Verwijderd
jah over hoe hij zin xbox heeft gemod maar niet zijn controller..Stefmeister schreef op 19 februari 2003 @ 09:45:
[...]
Geef mij nog maar geen eer hoorik ben deze week pas begonnen, heb alleen nog maar de jewel er uit.
En Symp3x, op die site waar jij die foto's vandaan hebt staat ook een tutorial van hoe hij die gemaakt heeft.
met een middeltje zoals valma polish ofzo weer glad polysten? dat gebruik ik ook voor bijvoorbeeld het displaytje van me minidisc als die door het gebruik raakt bekrastStefmeister schreef op 17 februari 2003 @ 10:26:
Ok ik ben dit weekend begonen aan het uitzagen van de jewel (fohnen lukte niet), echter is bij deze handeling
[afbeelding] mijn jewel een beetje beschadigt door de dremel. Ik heb nu een paar krasjes doordat de dremel een paar keer door het zwarte plastic heen tegen de jewel kwam.
Is er een manier om deze krasjes nog mooi weg te werken? (het gaat hier om transparant plastic)
Ziet er super mooi afgewerkt uit, en de kleuren zijn echt vet !!
Als je zo een X-box zou kunnen kopen, dan overweeg ik het zelfs..
Echt geweldig.
Heb je geen problemen gehad dat het plastic wegsmelt ?
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Verwijderd
heb ik dan nog van die weerstandjes nodig ? alvast bedankt
Wat wil je daartegen doen?
Samen staan we sterk!
[edit]
Lol, ram oud topic
[ Voor 7% gewijzigd door Atmoz op 23-12-2003 11:44 ]
Ff een algemeen vraagje wat heeft deze mod je nou zo gekost?
[ Voor 66% gewijzigd door Mathizsias op 23-12-2003 16:38 ]
Dit topic is gesloten.
![]()