wat doe ik fout? ik heb de portmapping faq doorgelezen maar helpt niet.. zit hier met een wlan verbinding via een linksys wap/router. hoe krijg ik mIRC, soulseek, msn file transfer, ftp.. weer aan de gang?
Ja!!! Uitstekend topic... Ik wacht met spanning af, haha. Nee ik heb eigenlijk hetzelfde. Je kan het de router ook zelf laten regelen, maar nooit kan ik een file ontvangen of versturen met MSN...
Alleen poort 21 forwarden is niet voldoende, zo dien je ook poort 20 door te sturen en een range data poorten.
Maar dit is al zo vaak op GoT voorbij gekomen, misschien ff zoeken ...

p.s. je hebt geen poortmapping probleem, je krijgt een aantal applicaties niet aan de praat achter je router, misschien ff de titel van je topic aanpassen...
Maar dit is al zo vaak op GoT voorbij gekomen, misschien ff zoeken ...
p.s. je hebt geen poortmapping probleem, je krijgt een aantal applicaties niet aan de praat achter je router, misschien ff de titel van je topic aanpassen...
[ Voor 30% gewijzigd door [ash] op 06-02-2003 23:35 ]
ik ben eigenlijk op zoek naar de oplossing voor mijn probleem..[ash] schreef op 06 February 2003 @ 23:34:
Alleen poort 21 forwarden is niet voldoende, zo dien je ook poort 20 door te sturen en een range data poorten.
Maar dit is al zo vaak op GoT voorbij gekomen, misschien ff zoeken ...![]()
onderwerp edit gaat niet
en via de search kan ik niets vinden wat van toepassing is
Ik heb dit ook regelmatig opgezocht en uitgeprobeerd, maar zonder enig zinnig resultaat helaas. 
Ben een beetje dom?
Ben een beetje dom?
Pagina: 1