hallo,
ik heb een vraagje.
Ik heb een virus scanner van norton die geschikt is voor windows 2000 server. Ik wil nu via de server (die een verbinding heeft met internet) een virus definitie binnen halen en die dan verspreiden naar diverse werkstations. zoals het nu werkt is het niet handig. Alle werkstations hebben een eigen norton antivirus programma en moeten allemaal apart het internet op om de nieuwste versie binnen te halen. Dit moet wel kunnen, alleen ik krijg het niet voor mekaar. De versie van de server weet ik ff niet meer. (is op locatie, en zit nu thuis...
)
Is het mogelijk om vanuit de norton op windows 2000 server om een bestand over te zenden naar de cliënts die versie 2003 hebben, of moet ik van dezelfde versie op de server een soort van cliënt software installeren? Wie kan mij hierbij helpen?
ik heb een vraagje.
Is het mogelijk om vanuit de norton op windows 2000 server om een bestand over te zenden naar de cliënts die versie 2003 hebben, of moet ik van dezelfde versie op de server een soort van cliënt software installeren? Wie kan mij hierbij helpen?
need more coffee!!!