Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een PDA aanschaffen voor een redelijke prijs.

Nou viel mijn oog op de sony clie sl10

Maar als ik op de sony site kijk kan je hem daar al helemaal niet meer bestellen en bij vele andere winkels is ie ook voorgoed uit de schappen.

Zou er een opvolger komen ? of is die er al ? de sl20 komt hier nooit heb ik vernomen.

Wie weet meer ?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:47

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

De Sony clie SL12 is de opvolger, toch? Komt ergens deze maand geloof ik.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik nog niks over gelezen of gezien.....

wel de sj22 en de sj33

Verwijderd

Ik zou voor een ipaq gaan neem bijvoorbeeld dan de nieuwe van dell, bijna de zelfde prijs klasse en je hebt dan meer voor je geld. Of een compaq ipaq in de 3900 serie :9 . ligt eraan wat je budget is en wat je er mee wilt doen ;)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 23:58:
Ik zou voor een ipaq gaan neem bijvoorbeeld dan de nieuwe van dell, bijna de zelfde prijs klasse en je hebt dan meer voor je geld.
De nieuwe Dell is toch al gauw €100 duurder dan de Sony SL10. Wat je 'in dezelfde prijsklasse' noemt.
8)7
Of een compaq ipaq in de 3900 serie :9 . ligt eraan wat je budget is en wat je er mee wilt doen ;)
Iemand vraagt een pda voor een redelijke prijs en jij noemt meteen iets dat ongeveer drie keer zo duur is als zijn voorstel.
De SL10 is vast nog wel ergens te koop, bij V&D en Dixons hebben ze vaak oudere modellen. Succes ermee. Je hebt voor een bescheiden bedrag een goede PDA aan die Sony, in ieder geval de beste monochrome die in Nederland te koop is.

edit:
Kijk eens bij www.kieskeurig.nl, bij veel winkels te koop. Ik zie in ieder geval dat ze er bij beat-it nog 20 op voorraad hebben, bij 2mcomputers is hij ook nog leverbaar, en bij Acesonline ook.

[ Voor 13% gewijzigd door Canaria op 07-02-2003 00:56 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een PDA met palmOS geen pocketpc en kleurenscherm heb ik niet nodig.

Ik wilde alleen weten of er op zeer korte termijn een opvolger voor de Sony peg sl10 komt ?
anders zou het zonde zijn er nu nog 1 te kopen.

Verwijderd

Verwijderd in "Mail synchronizeren met Sony Clié PEG-SL"

Misschien kan hij je verder helpen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik al 3 keer doorgelezen denk ik.

Mij gaat het erom of er een opvolger geplanned staat voor de sl10 ?

Ik zou wel graag een keer willen chatten om wat vragen te stellen over de SL10

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 10:13 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Even wat linkjes dan met informatie:
www.cliesource.com
Brighthand forum over Clie
www.palminfocenter.com

Hier is véél informatie te vinden, maar ook speculaties over nieuwe modellen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Zoals onze aardige leden je al verteld hebben, er is een hoop informatie te vinden om je keuze wat beter te kunnen modelleren.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.