Hoe moet ik mijn router instellen als ik binnen een intranet verbinding wil maken met een computer dmv de hostname? Via het ip gaat goed, maar als ik de naam van de computer intyp krijg ik geen verbinding. Iemand ideetje
het is een beetje vaag wat je wilt, wil je een (domein naam) ofzo, of wil je iets met router instellingen
//server of \\server of \\server\ of //server/ zou gewoon moeten werken toch?
Je moet denk ik wat meer informatie geven in je post, dan krijg je meer reacties, als in je andere topics.
//server of \\server of \\server\ of //server/ zou gewoon moeten werken toch?
Je moet denk ik wat meer informatie geven in je post, dan krijg je meer reacties, als in je andere topics.
[ Voor 49% gewijzigd door Loran op 06-02-2003 22:56 . Reden: toevoeging ]
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
Zit in een intranet. Normaal kan ik dmv \\Naam op een computer komen. Als ik de router aansluit alleen dmv ip-nummer, en niet door \\Naam.... Dat moet dus weer ff aan de praat
maar staat op de router de internet pagina?, is het een normale pc die als route fungeert? wat voor besturingssyteem, heb je de pc naam daarvan al goed staan, (rechter muisknop op mijn netwerklocatie's of netwerk in config scherm en dan identificatie, want dat is de naam die je aanspreekt toch?!
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...