Toon posts:

HCCnet gebruikers :) grazen??

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De HCC heft 120.000 leden, die hebben allemaal wel een pc'tje. Als we nou es met de HCCnet redactie gaan praten........
Als we van de 120.000 er 5.000-10.000 leden bij krijgen zitten we aardig goed en is onze #1 verzekerd :)

Verwijderd

Als ik dat allemaal zo hoor over EasyEverything en HCCnet.... Wordt het niet tijd dat DPC een soort van redactie opzet, die al deze mogelijkheden afgaat en met de nodige tact de groeperingen aanspreekt en probeert over te halen om te gaan grazen?

Dan kan met alle organisaties dezelfde afspraken gemaakt worden en hebben die organisaties ook steeds dezelfde aanspreekpunten binnen DPC.

Ideetje?

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:07

DJ

Zeer goed ID Stiek :)

Ikzelf stel me overigens niet beschikbaar voor die taak :)

(ik heb veel te veel andere dingen te doen)

Ben zelf overigens ook HCC Lid, geen lid van HCCNet.

/me denkt dat DPC een grote org gaat worden :)

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

Verwijderd

/me sluit zich aan bij het idee van Stiek

Ik ben ook van mening dat de aangedragen ideeen door een selecte groep DPC-ers tot op de bodem uitgezocht kunnen worden.
Als alles op 1 punt samenkomt en vandaar uit wordt aangepakt is de kans van slagen groter en krijgt het geheel een uniform uiterlijk.
Individuele acties zetten meestal geen zoden aan de dijk en als je een vorm van organisatie achter je hebt staan is de impact vaak veel groter.

graast allen verder en suc6 met MF6
Afbeeldingslocatie: http://icons.ilse.nl/icons/pics/face72.gif

Verwijderd

what about the DPC-crew? (zie #keyserver). Ik zal het even in de chat gooien.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
ErikB: lijkt me een perfecte klus voor DPC_Crew (voorheen PBO). Dit clubje wil juist dit soort zaakjes regelen.

Greetinx [eNeRGy]

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

In ieder geval heeft één van die 120.000 al DPC!,

My

Verwijderd

nee hoor...twee al...!!! :)

en ik denk dat een artikeltje in de computer totaal al wonderen doet....

deed het ook al voor seti (jegh ja ik weer het)

misschien even een meeltje naar de redactie van de hcc nieuwsbrief.....
redactie@hccnet.nl

dan weet je zeker dat het aankomt bij alle hccnetters......inclusief link en uitleg....

of nog beter...een artikel in hccnet/404

-

meuh, koezereskjoe...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik deed al eerder een oproepje in het algemeen forum van C!T, maar meer als flauwe reacties kreeg ik niet (en reacties van mensen die al meededen). Nou moet ik ook zeggen dat gezien het niveau van wat er in dat forum gepost wordt ik ook niet veel had verwacht; hoewel de 'gekke-koeien-ziekte' toch wel zeer besmettelijk is (althans bij mij :D)

Intentionally left blank

Verwijderd

Als we nou allemaal het dpc t-shirt (http://dpc.tweakers.net/shirt) ff kopen... dan maken we vette reclame!! :)

• Ceaser
  • Laatst online: 23-05 00:25
Als DPC dan echt zo groot wordt laten we zeggen 5000+ leden is het dan niet leuker om ook andere projecten te doen (hoeft niet persee seti te zijn ;))

Verwijderd

Heeft iemand een overzicht van grazende scholen en universiteiten? Misschien ook een goed idee, dan kan je zien waar nog veel kracht vandaan valt te halen. Ik neem aan dat vooral universiteiten wel te porren zijn voor zulke projecten.

Ook iets voor de DPC-crew?? (Volgens mij krijgen die gasten het erg druk zo :))

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Floor-is

5.2

Ik mag alleen de P75's met win95 gebruiken, en dat terwijl er nog 700 andere systemen staan (varierend van P60 tot Celeron 400).
:( :( :(

Ik wil wel, maar de systeembeheerder niet.
Ik vind hem niet aardig! (LOL)

Bericht hierboven

Verwijderd

als het zover komt dat er een commisie of iets word opgericht voor het bundelen van krachten bij het werven van leden houdt ik me aanbevolen.

Alles wat je moet weten over mij staat in mijn profile, dus als ik ergens mee kan helpen hoor ik het wel.

ps. Itsme! waarom zouden wij een keer afspreken, ben het ff kwijt, weet jij nog waar het over ging?

Verwijderd

Op zich wil ik ook graag meehelpen, ik vind dit soort dingen altijd leuk om te doen, maar ik ga al twee dagen per week naar school en ik werk drie weken per week. Verder ben ik bezig met wat sites en ik wil wat lesjes gaan geven. Als iemand weet hoe ik dit allemaal kan combineren, zeg het me alsjeblieft :)

Der zal gerust wel heel wat tijd in gaan zitten, dit is niet zomaar wat!

Verwijderd

stiek

ik denk dat je het niet KUNT combineren als je
ik ga al twee dagen per week naar school en ik werk drie WEKEN ?? per week.
zoiets typt LOL
:) :) :)

suc6 met de uitvoering hiervan, hou mij op de hoogte hoe je het allemaal voor elkaar krijgt :)

dank
Afbeeldingslocatie: http://icons.ilse.nl/icons/pics/face72.gif

Verwijderd

:)

Ja, kijk, dat bedoel ik dus, ik heb hier HULP bij nodig (planningstechnieken, relaxmethoden, opname in een gesticht, wat dan ook) OK, iedereen snapt natuurlijk wat ik nou eigenlijk bedoelde...

Evengoed, als mijn hulp nodig is (met alle kennis en mensen misschien wat onwaarschijnlijk), meel, icq, doe iets... Voor goede doelen maak ik altijd wel tijd vrij.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Je moet Kees vuik eens laten uitleggen wat RC5-64 is. die vent heeft altijd interesante verhalen, en lees ik altijd als eerste.

Als hij er 2 blz. mee vol kalkt, hebben we zo een berg nieuwe leden...

(En natuurlijk ook in de PC-Active! dan denken die nieuwbees dat ze bij de 'underground' zitten, en dat vinden ze kickuh) :)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• PoisonouZ
  • Laatst online: 04-05-2021
ik heb ook een x een stuk in de pc-active gelezen bij iemand, daarin stond toen een stuk over seti :( maar niets over rc5 misschien een idee om de compu bladen eens een mail te sturen met info over rc5/dpc enzo?

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ja, en voor al naar Computer!Totaal en PCM, ik denk dat daar de meeste 'potentiele' weilanden zitten

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

ik zie het alweer!

genoeg ideeen, maar is er ook een select aantal leden die zich geroepen voelen dit ook daadwerkelijk uit-te-werken zodat deze magistrale ideeen niet verloren gaan ?
start ff een nieuwe draad ofzo ...
ik ben wel geneigd een deel op me te nemen maar zeker niet alles, een "redactie" van +/- 5 personen moet voldoende zijn om het rond te kunnen breien dacht ik zo ???

DPC schopt kont en zal dat tot de UHT ook blijven doen ;)
Pagina: 1