Streep in beeld

Pagina: 1
Acties:

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 14:35
Ik heb een probleempje, denk ik.

Ik ben sinds 4 weken trotse bezitter van een ASUS L3400C (P4 - 2,4 - 400) met een Sis650.

Nu mijn probleempje, ik heb een vage grijze streep verticaal over mijn beeldscherm lopen, hoort dit zo, want het viel me vorige week pas op... het zit niet in het midden, maar ongeveer bij het 'media' icoon in de standaard knoppenblak van IE6.

Als dit niet zo hoort, misschien is er iemand die er een oplossing voor weet?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:12

momania

iPhone 30! Bam!

Zie je dit alleen bij witte achtergronden en heb je een trinitron monitor?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42

-ET-

Phone Home

is het alleen in windows of ook tijdens het opstarten. Als het ook tijdens het booten is dan lijkt het me je monitor. Echter als dat niet zo is moet je eens neiuwe drivers voor je videokaart proberen.

• Sebazztiaan
alleen met een witte achtergrond, maar de streep zit niet in het midden, dus momania zijn oplossing is het waarschijnlijk niet, maar kan het een driver probleem zijn?

Het enige wat ik nu 'altijd' zie als ik naar mijn laptop kijk is die #$@#-streep op ongeveer 4/10 deel van links op de monitor

[ Voor 29% gewijzigd door Sebazztiaan op 06-02-2003 22:32 ]

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Dat is een fout in je TFT-scherm van je laptop. Ik zou hem gewoon ruilen.
Ik heb dit ook gezien in een iiyama TFT monitor, kwamen ze zo omruilen, geen probleem.

• Hahn
  • Laatst online: 16-08 20:13
momania schreef op 06 februari 2003 @ 22:27:
Zie je dit alleen bij witte achtergronden en heb je een trinitron monitor?
De lijn loopt verticaal en het gaat om een laptopscherm, het zijn dus niet de draden waar de beeldbuis aan hangt ;)
(Daar dacht ik eerst ook aan :P)

The devil is in the details.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
+ dat het een laptop is waar meestal geen CRT monitoren ingebouwd zitten :P

Maar zoals hierboven ook genoemd is.. probeer het eens met andere drivers. Als dat ook niet helpt lijkt het mij dat het hardwarematig is, dan zal je dus contact op moeten nemen met de helpdesk van Asus :)

• Hahn
  • Laatst online: 16-08 20:13
Pollewob schreef op 06 February 2003 @ 23:03:
+ dat het een laptop is waar meestal geen CRT monitoren ingebouwd zitten :P
Ik bedoelde ook dat het een TFT scherm is en het dus geen Trinitron kan zijn :P
(Er zijn toch geen Trinitron TFT's? :+)

The devil is in the details.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:12

momania

iPhone 30! Bam!

offtopic:
Ok ok, ik weet het , ik had het niet helemaal goed gelezen -> het is dus geen Trinitron TFT :+

But anyway.. Heeft er misschien eens iemand hard tegen je TFT geduwd, is je laptop een keer gevallen o.i.d.?
Lijkt mij dat hij iig beschadigd/niet goed is. Kijk even of je iig nog op garantie kan verhalen...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 20:24
bij je asus laptop heb je als het goed is een kaart gehad ter grote van een A4tje van ik geloof computer garant ofzo, deze kaart moet je insturen, je kunt ook eerst ff met ze bellen, want ik neem aan dat je gewoon garantie hebt :) op deze kaart zie je ook staan wanneer je recht hebt op garantie, dat is bij 3 dode pixels of bij 2x 2 naast elkaar ofzo en bij een streep had je helemaal garantie, dus dan neem ik aan dat je een nieuwe krijgt, je zou ook naar het bedrijf terug kunnen gaan waar je hem vandaan hebt, maar ik denk dat die er niet veel meer mee doen, die zullen hem anders naar dat bedrijf sturen.

bij mij was het een probleem met de accu en die kwamen ze omruilen, ze wilde me eerst een hele andere laptop geven (een die een half jaar gebruikt was, ja daaaag!!) maar nu heb ik mooi mn eigen nieuwe laptop, met een andere accu en die is perfect zo.

succes ermee.

• Sebazztiaan
het is geen zwarte streep, maar een 'grijze streep' hij is niet altijd zichtbaar, maar alleen onder een bepaalde hoek, en mey een wit scherm zie je hem altijd.

Het lijkt ook steeds erger te worden..... Ik wil hem wel omruilen, maar het probleem is dat ik de laptop dagelijks nodig heb voor school, en dus niet zonder het apparaat kan....

Zou ik naar de winkel terug kunnen gaan en dan vragen of ze mijn hdd in een identieke laptop willen zetten, omdat ik niet zonder 'hem' kan

[ Voor 52% gewijzigd door Sebazztiaan op 07-02-2003 00:51 ]

• Cage
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 23:45
Misschien een beetje late reactie, maar heb jij eigenlijk nog een oplossing gevonden voor dit probleem. Ik heb hier nu namelijk hetzelfde probleem, en ik kan zo snel geen oplossing er voor vinden.

Gr. Cage
Pagina: 1