Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Koffermod FonS Beddegeur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
K, dan mijn eerste koffermod is praktisch klaar. In de deksel moeten eigenlijk nog twee 80mm fans komen en ik moet nog even wachten tot een nieuwe powerswitch thuis bezorgd word. Maar ik kon niet wachten en heb dus de hele handel maar eens in elkaar gezet op te kijken oftie het doet. En dat doet ie dus:

Zonder stroom
Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~post0546/Koffermod1.jpg

Met stroom
Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~post0546/Koffermod2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~post0546/Koffermod3.jpg

Specs: Duron 1300, ECS A7V5A (met sound en LAN), 60 gig Hd, 256 SDRam

Komt u maar met uw op- / aam-merkingen

De kabeltroep gaat dus nog wel opgeruimd worden.

Verwijderd

heb je misschien nog andere pics van de voorkant waar de cd-rom lade zit enz. enz.

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 17:40

DinX

Motormuis

Wat gebruikt je als verlichting? Is dat een kleine CCFL of een hoop felle blauwe leds ?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

hehe eindelijk heb lang niet gehoord over koffermodjes maar gelukkig zijn er nog mensen die het nog doen. maar zoals het nu uit ziet is het netjes alleen die kabels wel opruimen. misschien nog een fangrill bij de voeding dan is hij helemaal topp _/-\o_

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:17
heel mooi :)
als je echt niks van pc's snapt kan ik me voorstellen als je dnekt dat dit een radioactieve koffer oid is :D

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
koffermods blijven cool :)

alleen 1 tip: kabels rounden :)

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Volgens mij zie ik op het eerste plaatje een witte streep > CCFL?

Verwijderd

Topicstarter
Er zit idd een CCFL in, Rounded cables zijn besteld en komen tegelijk met de twee alu Titan fans.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

* ReseTTim gaat binnenkort weer een koffermod bouwen voor me neef :) komt een celly 1.7ghz in :P

moet nog ffies kijken hoe ik het allemaal ga doen.. want hierin komt ook een cdrom speler en in de vorige zat die er niet in..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

hehe, heb boven ook nog een koffer vol computerkabels,
laat ik daar 's een CCFL in mikken,
en daar een foto van maken...

leuke mod dude!

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

Topicstarter
ReseTTim schreef op 07 February 2003 @ 00:05:
* ReseTTim gaat binnenkort weer een koffermod bouwen voor me neef :) komt een celly 1.7ghz in :P

moet nog ffies kijken hoe ik het allemaal ga doen.. want hierin komt ook een cdrom speler en in de vorige zat die er niet in..
ow bij de weg, ik doe jouw bedanken voor het schrijven van de turorial. Was erg leerzaam :D

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
haha, Tim's tutorial is heel fijn idd! Alleen jammer van die grote hoeveelheid aan kabel bende!! :| kan je dat niet wat netter doen? en kan je deksel dicht met die hoekjes van die kaarten over de rand heen??
verder ziet het er wel tof uit! zeker met die blauwe gloed die er uit komt!! :) :)

Verwijderd

Topicstarter
Wabs schreef op 07 February 2003 @ 00:29:
haha, Tim's tutorial is heel fijn idd! Alleen jammer van die grote hoeveelheid aan kabel bende!! :| kan je dat niet wat netter doen? en kan je deksel dicht met die hoekjes van die kaarten over de rand heen??
verder ziet het er wel tof uit! zeker met die blauwe gloed die er uit komt!! :) :)
Zwals ik al eerder zei :/ , eigenlijk is hij nog niet helemaal af. Maar ik ben een beetje ongeduldig en heb du smaar het hele zwikje alvast een keer in de koffer gekleund om te kijken of hij het uberhaupt wel zou doen. :)
De rounded cables zijn besteld, en als ik die heb, en de twee fans, dan gaat het hele zaakje opnieuw ingebouwd worden en worden alle kabels netjes weggestopt.

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

Gigantisch grote bende inderdaad, zal de airflow ook wel niet ten goede komen! Iets wat ij zo'n systeem toch nog wel een beetje belangrijk is.

Kan je ook nog even pics posten van de achterkant, daarmee bedoel ik de kant waar de sloten naar buiten komen. Hieraan kan je meestal zien of iemand net heeft gewerkt :)

Ceci n'est pas une signature!

Verwijderd

HE dude,
Da is un zeer koele mod die je gefixt hebt... :D
wordt het niet warm in zo'n koffer ?????

en zal wel lekker stil zijn in zo'n case...
die ccfl is ook echt heersend

Verwijderd

Goed in je koffertje gepast verder kan ik er niks over zeggen met zulke pic's. Mischien wat pic's van de frontside en de backside van je mod? En je moet hem natuurlijk wel zo modde dat de koffer in gesloten toestand kan draaien :) verder ziet het er voor zo ver als ik kan zien heel netjes uit.

Verwijderd

Mooi koffertje ik ben van plan er ook 1 te maken!

• DeZwarteKip
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik ben op dit moment ook bezig met mijn koffermod (pics komen op GoT, ik maak een hele fotoshoot :) ).
Maar het grootste punt waar ik mee zit is de 'backside' van de koffer, de linkerzijkant zegmaar waar de pci (en 1 agp) sloten uit moeten komen.

Jouw mod vindt ik wel netjes werk, maar ik zou zelf toch het een en ander anders doen (en daar ben ik nu dus ook mee bezig).
Zoals de cdrom en de voeding.

Maar verder mooi mod-werk! en respect. BTW heeft iemand nog goede ideeen voor de backside van een koffermod, dan hoor ik het graag!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Netjes gedaan Fons :), wil met LAN binnenkort graag zien! Hoe warm wordt je proc wanneer de koffer dicht is?

Mooi resultaat, maar idd, rounded kabels maakt het helemaal af :)

Verwijderd

Topicstarter
Maikel_PumaCatz schreef op 07 February 2003 @ 11:59:
Ik ben op dit moment ook bezig met mijn koffermod (pics komen op GoT, ik maak een hele fotoshoot :) ).
Maar het grootste punt waar ik mee zit is de 'backside' van de koffer, de linkerzijkant zegmaar waar de pci (en 1 agp) sloten uit moeten komen.

Jouw mod vindt ik wel netjes werk, maar ik zou zelf toch het een en ander anders doen (en daar ben ik nu dus ook mee bezig).
Zoals de cdrom en de voeding.

Maar verder mooi mod-werk! en respect. BTW heeft iemand nog goede ideeen voor de backside van een koffermod, dan hoor ik het graag!
Ik heb een complete "backplate" uit mijn oude kast gesloopt en die klemt precies in de koffer. De backplate heb ik voor de extra zekerheid nog verankerd met vier schroeven. Grootste pluspunt is ook nog dat het hele geheel netjes afgewerkt is.
Als je zelf gaten gaat zagen komen die vaak om een of andere reden bijna op het punt waar je ze hebben wil :P

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Zoiets als dit?!?!

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/CM3-06.jpg

Heel veel geduld hebben en rustig te werk gaan. Dan komt alles dik in orde :Y)
Pagina: 1