Dit is wel errug toevallig...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~fransen_stefan/toevallig.png

Ziet er heel erg vreemd uit, ineens een +3 informatief tussen de ongemodereerde reacties. Uiteindelijk viel het mee, een beginscore van +2 en een +1 informatief moderatie, maar ik wilde 'em jullie toch niet onthouden.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clannetjes? Vermoed ik wel vaker, dat er gewoon vriendenclubjes bezig zijn elkaars reacties omhoog te modereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Gelukkig zijn er genoeg mensen die het weer bijschaven. Ik vond die reactie ook al erg hoog gewaardeerd en heb er een -1 tegenaangegooid. Hij staat nu op +1, niets te hoog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
Dit soort dingen zullen vast wel vaker voorkomen. Ik moet toegeven dat ik ook wel eens moeite heb om een, terechte, -1 uit te delen aan een bekende van me.... Maar als het echt terecht is, dan geef ik 'm wel :X

[ Voor 3% gewijzigd door bobsnl op 06-02-2003 23:36 ]

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
bobsnl schreef op 06 February 2003 @ 23:36:
Dit soort dingen zullen vast wel vaker voorkomen. Ik moet toegeven dat ik ook wel eens moeite heb om een, terechte, -1 uit te delen aan een bekende van me.... Maar als het echt terecht is, dan geef ik 'm wel :X
Wat dat betreft doe ik het beter ;) ik lees nooit de nick, ik kijk er domweg overheen. Daarnaast heb ik niet echt een band met users van de frontpage dus daar kan het ook niet aan liggen.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"