• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:14
Erg vreemd, vanmiddag haalde ik mijn telefoon, een Nokia 8310 uit mijn broekzak, om hem op mijn snelladertje te gooien... Nou, ik zet hem erop, en dan begint 'ie ineens te blaten: 'Laadt niet op' met een stop bordje ernaast. Het vreemde is dat hij het ook met het gewone kabeltje niet meer doet (zelfde error) en na het uit en weer aanzetten niet meer wil doen, terwijl hij het eerst altijd perfect deed :?...

De gegevens van mijn telefoon:
Nokia 8310
V 04.04
29-10-01
NHM-7

Verwijderd

Hij doet het dus helemaal niet meer? Oei, da's niet zo best... Ik ben zelf die melding ook een keer tegengekomen. Ik had zo'n USB-lader gekocht voor allerlei typen Nokia's. Ik had al wat research gedaan op de Nokia-site, en er stonden ook een aantal modellen tussen, die met dezelfde lader en accu geleverd werden, als de 8310. Mooi niet werken dus...

Maar aan de (bijgeleverde) reislader, deed hij het nog gewoon.

• Jermaine
Nou, aan gaan wil 'ie wel, maar laden gaat gewoon niet :?...

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:54

Korakal

Up up up!

Telefoon uit, accu een minuut of wat eruit en weer erin. Tijd/datum ben je dan vast wel kwijt, maar misschien helpt het wél om weer te kunnen laden.

• Jermaine
Hij doet het alweer... Leve de Tell-Me...

Close dit topic maar :)

• Korakal

Korakal

Up up up!

Jermaine schreef op 07 February 2003 @ 17:00:
Hij doet het alweer... Leve de Tell-Me...

Close dit topic maar :)
Als je dit post, vertel dan ook even WAT er is gebeurd om 'm weer aan de praat te krijgen... voor als er nog eens iemand zoiets heeft :Y)

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
misschien was het een tijdelijke bug? ;-) nokia's hebben wel vaker vreemde kuren.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Korakal

Korakal

Up up up!

hij zegt 'leve de Tell-Me', da's zo'n telecom shop... dus die zullen wel iets gedaan hebben :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
owke....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.