Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
Ook zou ik die plastic zakjes etc in je kast stoppen, ziet er een beetje knoeierig uit
En die slang van je gpu cooler naar pomp, die wel ietsje te lang
[ Voor 23% gewijzigd door Carel op 06-02-2003 21:37 ]
voor de rest ziet het er allemaal wat slordig uit, maar ik gok dat je wel voor heel wat minder eurotjes klaar was dan die optische modders hier
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
zo lijkt me nogal nutteloos
verder niet echt CM als je het mij vraagt
Verder vindt ik het lelijk dat er drie verschillende kleuren in je kast zitten.
Verder denk ik ook nog dat RocketKoen gelijk heeft wat die matten betreft en had je ze beter om je pomp of je HDD(s) kunnen doen...
De bovenkant is voorlopig alleen zwart omdat ik deze wat beschadigd had. Als ik me window erin heb dan spuit ik hem af.
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
Heb ik gekocht bij oc shop. de haiyden kan dat?Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 22:17:
Hoe kom je aan die radiateur???
Ziet er mooi uit en functioneel.
Enne, ander kleurtje misschien?
Sommige mensen (ik dus) hebben geen buget om nou simpel de onderdelen kant en klaar te haalen . En wat die fles betreft HET WERKT TOCH ? ik vind het veel leuker als ik zelf iets in elkaar verzin dan dat je het allemaal maar kant en klaar koopt, of net zo doe las de rest.
Ach ja..........
Verwijderd
maak altijd een punt in je systeem (het hoogste punt) waar eventuele lucht zich kan verplaatsen.
en het ging er ook om dat ie stiller werd ipv mooier
valt me alleen tegen van je dat je niet zelf een soort geluidsdichte behuizing voor je hd's in elkaar hebt geknutseld
Verwijderd
te koop duron systeem (opknapper)
Sorry hij mag dan stil zijn maar het oog wil ook wat