Ik wil een syteem gaan samenstellen met een Nforce2 mobo, nou zat ik geschikt geheugen daarvoor te zoeken, ik wou 2 modules van 256 mb op cas2 en ik kwam uit op Corsairxms CMX256A-3200C2.
Nou kijk ik een paar weken later om te bestellen en zag ik opeens twee nieuwe soorten geheugenmodules van Corsair staan
(of ik had niet goed gekeken), TWINX(is ook LL) en LL(low latency modules).
ARGH !
Ik wil het volgende syteem bestellen:
-chieftec midi silver 360 W
-epox 8rda+
-2x 256mb ddr 400cas2 CORSAIR geheugen (?)
-amd xp 2500+ (als die barton er einderlijk eens is
)
-Zalman CNPS6000Cu of thermaltake 7+
-ibm deskstar 180gpx 80 gb
-club3d radeon 9500pro
-pioneer 106s dvd
-lite on cd-writer
Welke corsair moet ik nou in godsnaam erbij kopen? TWINX lijkt me een logische keus omdat ze speciaal voor dual-channel zijn, maar volgens mij is dat gewoon verkooptactiek.
pc3200cas2LL is sneller dan de gewone pc3200cas2 en duurder, maar wat is nou het voordeel van TWINX modules t.o.v "losse"LL modules?
**Vind de zwarte TWINX modules lelijk t.o.v die mooie blauw-metalic "losse"corsair modules**
Nou kijk ik een paar weken later om te bestellen en zag ik opeens twee nieuwe soorten geheugenmodules van Corsair staan

ARGH !
Ik wil het volgende syteem bestellen:
-chieftec midi silver 360 W
-epox 8rda+
-2x 256mb ddr 400cas2 CORSAIR geheugen (?)
-amd xp 2500+ (als die barton er einderlijk eens is

-Zalman CNPS6000Cu of thermaltake 7+
-ibm deskstar 180gpx 80 gb
-club3d radeon 9500pro
-pioneer 106s dvd
-lite on cd-writer
Welke corsair moet ik nou in godsnaam erbij kopen? TWINX lijkt me een logische keus omdat ze speciaal voor dual-channel zijn, maar volgens mij is dat gewoon verkooptactiek.
pc3200cas2LL is sneller dan de gewone pc3200cas2 en duurder, maar wat is nou het voordeel van TWINX modules t.o.v "losse"LL modules?
**Vind de zwarte TWINX modules lelijk t.o.v die mooie blauw-metalic "losse"corsair modules**
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 21:27 ]