Toon posts:

Voeding naar de kutten?????

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een amd athlon xp 2000+ en mijn mobo is een v7axp ultra van gigabyte. Dit is allemaal correct aangesloten en doorgemeten. Als ik de pc aanzette begon de koeler van de proc wel te draaien maar van de voeding niet. Ik had vervolgens geen beeld en de lampjes van het systeem en de cd-speler en brander deden het ook niet. Je kon wel horen dat de pc wat deed maar hij kwam niet echt op gang. Op een gegeven moment deed de pc niks meer, zou de voeding kapot zijn of het mobo???(dat je er een andere voeding in kunt zetten weet ik wel maar heb de pc nu niet hier en wil graag weten wat jullie denken dat er kapot is)
:'(
(Om nog een sprankje hoop te houden dat mijn mobo niet kapot is)

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:24
Meer info, wat heb je zelf al geprobeerd? geluidkaarten en andere rommel eruit? enz. :)

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 08:31

DaOverclocker

Overclocker for life...

wat een titel zeg...... beetje beschaafdheid zou ook wel gepast zijn!

systeem specs

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 13:17

bloasfist

Slot-A Crew

Probeer eens alleen met je mobo, geheugen en videokaart te booten. Als ie het dan wel doet ligt het aan een te zwakke voeding.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Punt 1, neem volgende keer een wat minder aanstootgevende topic titel
Punt 2, lees nou eens een keer de Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen
Punt 3, je wilt eigenlijk horen dat het de voeding is, dus bij deze... het is de voeding (of misschien toch niet }>)
Punt 4, leer van je fouten, je hebt in je vorige post al een aantal goed tips gekregen....

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Topicstarter
Alles eruit, videokaart, geheugen erin de rest eruit gehad, maar omdat hij nu niks meer doet en aan het begin alleen de koeler van de proc het deed en die van de voeding niet denk ik dat de voeding kapot is want toen ik alleen de voeding op het mobo en cd speler aangesloten had brande het lampje van de cd speler niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.