Toon posts:

Muis flipt enorm in Elite Force

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit spel dus geïnstalleerd en muis versie 8.61 van Logitech voor me gloednieuwe Gaming Mouse van hun. Hiervoor had ik de Logitech 'gewone' Plus muis en had ik het precies hetzelfde, maar ik d8 dat het aan me muis lag. Maar nu heb ik nog steeds dat ook al houdt ik de muis met 2 vingers vast en kom niet in de buurt van de knoppen en ik rustig rondloop in 't spel, dat opeens de muis zwaar rond flipt en hij mouse2 meerdere malen indrukt. Je kunt je voorstellen als je dan met een wapen met secondary fire met blast radius rondloopt, het niet echt fijn is als je om de paar minuten 3/4 deel van je health recht in de grond wegschiet zonder dat ik ook maar op één muisknop druk :(

ken iemand dit probleem? zo ja, hoe los ik 't op?

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 20:58
nee maar kun je mij helpen zie "vage fout met star trek voyager-elite force

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik zal 't even proberen te verduidelijken, want ik heb 't nu ook weer meer in Quake3 en dat zuigt echt hard! :(

Ik heb dus een Logitech Gaming Mouse met 8.61 versie drivers van Logitech. Ik heb hem met een verloper op PS/2 aangesloten net zoals (zonder verloper) hiervoor De Logitech + muis.
Nu als ik in Elite Force of Q3 speel en loop gewoon enz., til de muis niet op (andere mensen hebben er op mijn pc ook last van, ligt dus niet aan mij :P), dan begint ie ineens HYPERomhoog of omlaag te richten en mouse2 af te vuren. Ik had 't precies hetzelfde met die Logitech+ en ook met deze Gaming Mouse.... (tis alleen met de gaming mouse stukken erger geworden in Q3:(:()

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 17:53
Twee dingen:

- probeer het eens zonder EM_EXEC in het geheugen (stoppen via task manager of EM_EXEC /QUIT draaien).

- probeer Mouseware versie 9.0 (zie www.logitech.com). Versie 9.1 bestaat ook al (wordt geleverd bij nieuwe muizen), maar staat nog niet op internet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 't probleem opgelost door de muis op USB aan te sluiten, nu flipt ie nooit meer :P