CPU usage 99% met ut2003 ????!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:01

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Als ik UT2003 opstart/speel en ga naar mijn desktop en kijk dan naar Windows Taakbeheer, dan zie ik dat UT2003 99% cpu usage heeft, iets anders opstarten gaat dan ook heel erg traag.
Lijkt wel of ik sisoftsandra burn-in draai !!
Klopt dit?
Gebruikt hij bij jullie ook zoveel van je processor?
Mijn processor is niet echt een van de traagste dus vind dit toch wel vreemd.
Moet ik soms wat instellen of opnieuw instaleren of hoort dit gewoon zo?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-02 16:13

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Als je game soepel speelt is er toch niets aan de hand?
Pas als het begint te stotteren, zou ik me zorgen maken.

Beetje meer info zou wel handig zijn.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-02 08:46

FastBunny

Give it the Works !

*zucht*
Je cpu is met spellen ALTIJD 100%, of je nu een 386 SX hebt of een Pentium 4 HT :z

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
`Ja elk spel gebruikt 99%
Maar tijdens quake kan ik op me desktop nog gewoon alles doen (muziek, prime95 internetten etc etc)
En bij UT2003 kan dit dus niet meer!!
Als ik iets aanklik duurt het eerst 20 seconden voordat een progie opstart en draaien wil het al helemaal niet :(
Wat is dit toch voor vreemds, UT2003 neemt de overmacht.

[ Voor 79% gewijzigd door justifire op 06-02-2003 21:23 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
UT 2k3 is nou eenmaal iets zwaarder als RTCW of Quake, daar heb je mee te leven.. Of je moet een brakke pre-release beta of zoiets hebben ;)

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hier kan ik ook met verschillende spellen nog andere programma's draaien maar met ut2k3 lukt het wel maar dan droppen mijn frames vlugger en draait het niet meer zo soepel. Ut2003 neemt ook wel meer intern geheugen in beslag hoor.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
da_rippah schreef op 06 februari 2003 @ 21:23:
UT 2k3 is nou eenmaal iets zwaarder als RTCW of Quake, daar heb je mee te leven.. Of je moet een brakke pre-release beta of zoiets hebben ;)
Heb ff ge-edit, het is idd waar dat alle spellen 99% gebruiken, maar waarom kan ik ondertussen niks anders doen en bij al mijn andere spellen wel ??
UT2003 blijft stug volhouden op 99% terwijl quake bijvoorbeeld een stappie terug doet naar 74% om andere progies op te laten starten/draaien.

• Marc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12-2021
maarja, wie wil er nou nog iets op zijn desktop doen als hij ut2k3 aan het spelen is? :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

justifire schreef op 06 februari 2003 @ 21:25:
[...]

Heb ff ge-edit, het is idd waar dat alle spellen 99% gebruiken, maar waarom kan ik ondertussen niks anders doen en bij al mijn andere spellen wel ??
UT2003 blijft stug volhouden op 99% terwijl quake bijvoorbeeld een stappie terug doet naar 74% om andere progies op te laten starten/draaien.
Waarom :? UT2003 (alle unreal spellen bij de weg) is erg zwaar voor de PC, je moet niet vergeten dat Q3 al een paar jaartjes mee draait en UT2003 nieuw is ;)

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Marc schreef op 06 februari 2003 @ 21:25:
maarja, wie wil er nou nog iets op zijn desktop doen als hij ut2k3 aan het spelen is? :)
Ik dus, wil wel eens een muziekej opzetten tijdens het fraggen :)
Of iets downloaden , messenger etc etc
Dat gaat nu dus niet :(
Het is ook geen groot probleem, aleenig erg jammer en vroeg me dus af of het aan mijn systeem/setup/windows etc lag of dat iedereen dit heeft.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Een muziekje opstarten zal best gaan, het duurt alleen wat langer. Maar waarom zou je naar Messenger toe willen of iets downloaden als je online aan het spelen bent? UT2003 speel je continue, als je even niks doet kan je het toch wel afsluiten :?

The devil is in the details.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Juuuuist :P
Ik zie het nu niet zo zeer van dit topic :?
Jij wel :? Dan mag je het uitleggen via de mail :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.