- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Pas als het begint te stotteren, zou ik me zorgen maken.
Beetje meer info zou wel handig zijn.
Je cpu is met spellen ALTIJD 100%, of je nu een 386 SX hebt of een Pentium 4 HT
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Maar tijdens quake kan ik op me desktop nog gewoon alles doen (muziek, prime95 internetten etc etc)
En bij UT2003 kan dit dus niet meer!!
Als ik iets aanklik duurt het eerst 20 seconden voordat een progie opstart en draaien wil het al helemaal niet
Wat is dit toch voor vreemds, UT2003 neemt de overmacht.
[ Voor 79% gewijzigd door justifire op 06-02-2003 21:23 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Heb ff ge-edit, het is idd waar dat alle spellen 99% gebruiken, maar waarom kan ik ondertussen niks anders doen en bij al mijn andere spellen wel ??da_rippah schreef op 06 februari 2003 @ 21:23:
UT 2k3 is nou eenmaal iets zwaarder als RTCW of Quake, daar heb je mee te leven.. Of je moet een brakke pre-release beta of zoiets hebben
UT2003 blijft stug volhouden op 99% terwijl quake bijvoorbeeld een stappie terug doet naar 74% om andere progies op te laten starten/draaien.
Waaromjustifire schreef op 06 februari 2003 @ 21:25:
[...]
Heb ff ge-edit, het is idd waar dat alle spellen 99% gebruiken, maar waarom kan ik ondertussen niks anders doen en bij al mijn andere spellen wel ??
UT2003 blijft stug volhouden op 99% terwijl quake bijvoorbeeld een stappie terug doet naar 74% om andere progies op te laten starten/draaien.
Ik dus, wil wel eens een muziekej opzetten tijdens het fraggenMarc schreef op 06 februari 2003 @ 21:25:
maarja, wie wil er nou nog iets op zijn desktop doen als hij ut2k3 aan het spelen is?
Of iets downloaden , messenger etc etc
Dat gaat nu dus niet
Het is ook geen groot probleem, aleenig erg jammer en vroeg me dus af of het aan mijn systeem/setup/windows etc lag of dat iedereen dit heeft.
The devil is in the details.
Ik zie het nu niet zo zeer van dit topic
Jij wel
Dit topic is gesloten.
![]()