Ik woon in een voor KPN 'afgelegen' dorp waar ADSL nooit haalbaar ZOU zijn.
Nu is er door een aantal dorpsbewoners een actie gestart om EEN breedbandaanbieder naar onze gemeente (Maasdriel) te halen. Het zogenaamde 'draadloos internet' (wDSL) leek een haalbare actie. Nu viel het de KPN ook op dat er nogal wat belangstelling was in dit kleine gebied, dus heeft de KPN besloten om toch ADSL aan te leggen
. Dit gaat dan ook gebeuren in het tweede kwartaal van dit jaar. Nu ben ik voor mezelf de voor en nadelen van abo's van wDSL en ADSL naast elkaar aan het leggen en kwam ik een onduidelijkheid tegen. Je wordt op het moment doodgegooid met de 8Mbit verbindingen van o.a. TweakDSL, Cistron en HCCnet. Nu staat hier overal het woord BBned bij genoemd, wat dus zou betekenen dat BBned beschikbaar moet zijn bij jouw in de buurt. (volgens mij?). Nu is er ook overal het bericht van: VANAF NU KAN JE OVERSTAPPEN VAN MXSTREAM NAAR (o.a) TWEAKDSL.
Dit vond ik nogal verwarrend. Kan ik nu wanneer de KPN de centrale beschikbaar maakt nu kiezen voor TweakDSL of niet?
Nu is er door een aantal dorpsbewoners een actie gestart om EEN breedbandaanbieder naar onze gemeente (Maasdriel) te halen. Het zogenaamde 'draadloos internet' (wDSL) leek een haalbare actie. Nu viel het de KPN ook op dat er nogal wat belangstelling was in dit kleine gebied, dus heeft de KPN besloten om toch ADSL aan te leggen
Dit vond ik nogal verwarrend. Kan ik nu wanneer de KPN de centrale beschikbaar maakt nu kiezen voor TweakDSL of niet?
ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL