Toon posts:

werking usb datakabel 6510

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een tijdje een usb datakabel liggen voor een nokia 6510

Probleempje:
Alle programma die ik wil gebruiken waaronder de nokia software op de cd en logomanager (die bekendste) geven aan dat ze mijn gsm niet kunnen vinden...

bij de instellingen kan ik alleen een bapaalde com poort instellen...

wie kan me ff helpen, zal wel een stomme vraag zijn met een heeel gemakkelijk antwoord...

thanx

Verwijderd

Topicstarter
oh ja, kheb de search al gebruikt...

Verwijderd

Is dat wel een data kabel? is dat niet zo'n kabel om hem op te kunnen laden via je usb poort?

Verwijderd

Topicstarter
het is een datakabel, je moet de accu en de simkaart nl 'op' de datakabel bevestigen en daarna de datakabel in de gsm plaatsen

Verwijderd

Probeer het eens met de software van Oxigen (of was het nou Oxygen???). Ik heb een 8310 en een seriële datakabel. Ik kan dus ook niks met de originele Nokia software. Die kan ook de gsm niet vinden... Oxygen werkt daarentegen wel prima. Misschien dat een nog uit te brengen versie van de Nokia-software wel het gebruik van een datakabel bij deze telefoons ondersteunt.

Edit:
Het programma heet: Oxygen Phone Manager... De shareware-versie is helaas dus niet volledig functioneel. Dat wordt dus dokken of op zoek gaan naar een crack...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 20:28 . Reden: xtra nfo ]

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
ik post het hier maar. Zonde om nog een topic te openen.

ik krijg mijn nokia op mijn pc niet werkend. Ik heb het al geprobeerd met : nokia suite 5.0, nokia suite 7650, logomannager (waar ik de actisys infrarood kabel vandaan heb) en nu ook oxygen phonemanager.

geen van alle werken. Ik krijg als fout dat er een fout is ontstaan in de communicatie van de pc met de GSM.

het gaat hier dus om:

nokia 7650
actisys 2000 irda kabel usb.

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Pagina: 1