Het is principe allemaal hardware het enige centrale is de blue tooth .
Situatie
In bezit van een COMPAQ IPAQ + NAVMAN (GPRS Uitbreiding)
PC -> nieuw
LAPTOP -> nieuw
GSM -> waarschijnlijk NOKIA 6310i
PC:
Ik zie af en toe wel dat er pc2pc bluetooth bijzit maar heb ik daar wat aan om met de gsm of ipaq te communiceren?
wat heb ik nodig:
Een Intel p4 ~2ghz moederbord met bluetooth (wel of niet on-board, pci kaart ook goed of iets anders)
Voor de rest kom ik er wel uit kwa onderdelen.
Laptop:
Zelfde geldt als bij de pc dat ik met de gsm, ipaq en printer kan communiceren.
Dus heb ik een zo'n pcmia kaartje nodig of een usb adapter... op de laptop zelf voor blue tooth?
De printer is om mee te nemen. Dus een compact (kleur) printer ofzo?
Zijn er bluetooth printers? En kunnen die gewoon op de autostekker worden aangesloten ofzo?
GSM:
Heb ik niks aan toe te voegen eigenlijk? Misschien ander merk, wie beter communiceert/synchroniseert.. dat laatste is volgens mij nogal een probleem met bluetooth/outlook heb ik gelezen.
De laptop is voor als je op weg bent en de pc in het kantoor.
Dus het hierbovengenoemde moet zon beetje met elkaar kunnenn communiceren/synchroniseren. Het ziet er erg moeilijk uit. Mijn kennis van bluetooth is eigenlijk 0 kwa hardware en de laatste tijd ben ik niet echt into de hardware.
Internet gebeuren laat ik hier ff weg.. dat moet geen probleem zijn..
Ik hoop dat jullie mij enkele dingen kunnen aanbevelen zoals
moederbord,printer,laptop, blue tooth kits en dergelijke
Bedankt alvast.
Situatie
In bezit van een COMPAQ IPAQ + NAVMAN (GPRS Uitbreiding)
PC -> nieuw
LAPTOP -> nieuw
GSM -> waarschijnlijk NOKIA 6310i
PC:
Ik zie af en toe wel dat er pc2pc bluetooth bijzit maar heb ik daar wat aan om met de gsm of ipaq te communiceren?
wat heb ik nodig:
Een Intel p4 ~2ghz moederbord met bluetooth (wel of niet on-board, pci kaart ook goed of iets anders)
Voor de rest kom ik er wel uit kwa onderdelen.
Laptop:
Zelfde geldt als bij de pc dat ik met de gsm, ipaq en printer kan communiceren.
Dus heb ik een zo'n pcmia kaartje nodig of een usb adapter... op de laptop zelf voor blue tooth?
De printer is om mee te nemen. Dus een compact (kleur) printer ofzo?
Zijn er bluetooth printers? En kunnen die gewoon op de autostekker worden aangesloten ofzo?
GSM:
Heb ik niks aan toe te voegen eigenlijk? Misschien ander merk, wie beter communiceert/synchroniseert.. dat laatste is volgens mij nogal een probleem met bluetooth/outlook heb ik gelezen.
De laptop is voor als je op weg bent en de pc in het kantoor.
Dus het hierbovengenoemde moet zon beetje met elkaar kunnenn communiceren/synchroniseren. Het ziet er erg moeilijk uit. Mijn kennis van bluetooth is eigenlijk 0 kwa hardware en de laatste tijd ben ik niet echt into de hardware.
Internet gebeuren laat ik hier ff weg.. dat moet geen probleem zijn..
Ik hoop dat jullie mij enkele dingen kunnen aanbevelen zoals
moederbord,printer,laptop, blue tooth kits en dergelijke
Bedankt alvast.