[Vodafone] voicemail belt mij

Pagina: 1
Acties:
  • 6.951 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:03
Ik heb dus net een oproep gemist omdat ik ff te laat aan de andere kant van de kamer was. Niks aan de hand, ik bel gewoon direct terug. Na het gesprek hang ik op en nog geen minuut later wordt ik weer gebeld. Dus ik denk "heb ik zoveel vrienden dan :? 8)7 ..... "

Maar voor ik de kans kreeg om mijn naam te zeggen, heb ik die griet van de voicemail aan de lijn; " U heeft één nieuw voicemailbericht".
Blijkt dus die vriend erop te staan die ik een paar tellen daarvoor had gemist.
Is dit niet wat schofterig van Vodafone, want volgens mij betaal ik gewoon geld als ik mijn voicemail beluister. Dit terwijl ik helemaal geen behoefte heb aan voicemail.

De keren daarvoor kreeg ik nog een SMSje van ze dat ik een voicemail heb, maar nu belt vodafone mij gewoon op. Bovendien stond er op het display "Privé nummer" dus ik kon hem niet wegdrukken omdat het net zo goed iemand anders had kunnen zijn :|

Ben ik de enige die hierover zijn vraagtekens heeft? Ik vindt het niet echt gepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:55

Wimo.

Shake and Bake!

Same here. Ik heb debitel via het vodafone netwerk en heb precies hetzelfde probleem. Die aso's bellen gewoon iedere keer onder een ander nummer (go figure) naar je toe om vervolgens een achterlijk voicemail-gesprekje te laten draaien..

baal er ook van.. zal van de week de klanten service hier eens over bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 17:14

megaleo

Special member

Dat is normaal dat je je door je voicemail wordt teruggebeld. Ik weet niet of je een abbo bent maar als dat zo is kost het je geen geld. :) En je kunt het ook uitzetten.
www.vodafone.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:06
bel 121 voicemail dus en luister de opties af, notificatie door oproep moet je dan uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:03
Bedankt voor de reacties alvast! :)

Ik heb idd een abootjuh, dus dan zal het mij mischien niks kosten. Maar het is wel behoorlijk vervelend dat deze optie standaard geactiveerd is!!!

Het rare is dat ik mijn abonnement al 2 maanden heb lopen en ik het nu pas voor het eerst meemaak op deze manier 8)7 voorheen hooguit een SMSje dus. daar kan ik wel mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdSTone|IA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-12-2017

ColdSTone|IA

lui..

Kan ook onder 555 volgensmij (is gratis). Je kunt iig ergens instellen of je notificatie via sms of bellen wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-05 14:36

Korakal

Up up up!

Als je een recentere SIM kaart hebt kun je het zelfs via het SIM toolkit menu instellen.

Vreemd ja dat het zo ineens is overgesprongen; zou niet moeten kunnen ei'k :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 10:02
It's no bug; it's a feature ;)

En valt dus gewoon uit te zetten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.