Toon posts:

[WinXP] Vage foutmelding na installaties software? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week net een clean install gedaan van Win XP, re-activatie ging goed en systeem werkt in princiepe weer.

Wel krijg ik na installatie van bepaalde software (gisteren bijv. bij Macromedia Studio MX) de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.raaar.nl/best_raar/fout.jpg

Heeft iemand enig idee of mijn installatie nu alweer brak is?

EDIT:

p.s. De programma's werken daarna wel goed :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 19:26 ]

Verwijderd

memory controleren

www.memtest86.com

hij geeft gewoon een geheugen fout aan.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, heb de 3.0 versie gedownload en er een bootable CDtje van gemaakt.

Maar voordat ik dat doe wou ik nog even vragen hoe lang die test precies duurt? Ik heb namelijk dit programma voor zover ik kan herinneren vaker gehad en toen heeft hij 1 of 2 dagen aangestaan en was nog niet klaar :S

Ik heb inmiddels nu 512MB SDRAM en een 1800+, dus heeft iemand een idee?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hij stopt nooit, rechtsbovenin is een tellertje hoe vaak een compleet rondje is gemaakt :)
Als het niets vind gewoon een nachtje laten lopen en het moet wel weer klaar zijn.

offtopic:
Ik zet je OS even in de titel, zie WOS Policy voor waarom :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ok thnq, dat wist ik dus vorige keer ook niet ;) Ik zal hem dan ff een nachtje en morgenoverdag laten draaien en dan horen jullie het wel!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, gisteravond om 22:00uur de test gestart (alle instellingen op standaard behalve 'Std. Tests' op 'All Tests' gezet) en door laten lopen tot vanmiddag 17:00uur.

Hij heeft alle tests precies 2x kunnen doen maar hij heeft '0 errors' gevonden...

Wat raden jullie mij nou aan? Voor de zekerheid Format C:\ en Windows opnieuw installeren...? Hoe zit het dan met de re-activatie wegens dat ik hem 2 weken terug ook al ge-re-activeerd heb?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand mij iets aan te raden? :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 12:05 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Loopo de diverse andere tips in Technische PMG FAQ - hangen en opstartproblemen ook even langs. Overklokken etc.
edit:
Niet vanwege hangen, maar het mooie lijstje aan tips :)

Je hebt trouwens alle patches en updates van Windows zelf geinstalleerd?

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 08-02-2003 12:55 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in princiepe geen opstart of hang probleem, sterker nog ik heb die foutmelding bij 2 installaties achteraf gekregen, verder eigenlijk niet.

Ik denk dat ik voor de zekerheid ff een Format C:\ en XP opnieuw installeer, en ff kijken of ik ze dan ook nog krijg?

Maar weet iemand of dat goed gaat als ik Win XP nu weer activeer of gaat dat niet lukken omdat ik hem 2 weken terug ook al gereactiveerd heb?

Verwijderd

Topicstarter
Niet allemaal tegelijk ;)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Ok, en nu iemand dan?

p.s. sorry trouwens, dind't know
Pagina: 1