[XP]Probleem Opstarten Word

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• Djivo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2023
de search vind niks hierover, dus daarom ff de vraag:
Ik heb al een paar keer office XP opnieuw geinstalleerd en telkens blijft deze error terugkomen in word: kan het bestand: DVZAddin.dll niet vinden...

Ik heb verder nergens last van deze error bij andere programma's, alleen bij wordt...

Wie weet hoe dit kan?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Originele cd? Anders is er wat mis met je copietje waarschijnlijk.

• Djivo
Nee geen orginele cd, maar beneden op me pc doet ie ut wel, en boven heeft ie ut ook gedaaan eerst.....:(
Als ik me pc afzoek vind ie het bestand ook nergens...
Als iemand em wel kan vinden, kan ie em ff naar me sturen?
Thx

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Is een addin van een of ander programmaatje, welk ander programma heb je er af gehaald???

• Djivo
pff kzou ut niet weten...heb jij die file dan?

Verwijderd

www.dll-files.com

alle dll's

• Djivo
nu nog weten in welke dir. ie moet staan...

• Djivo
degene die ik moet hebben staat hier niet tussen hoor....

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hmm, google vind niks over die dll.

Als je dat DVZ eraf laat vind ie een stuk meer. En als ik naar de eerste hit kijk, vermoed ik dat de 1e drie letters weleens random zouden kunnen zijn. :)

Trouwens, met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif kan je je bericht aanpassen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door BreadFan op 06-02-2003 19:30 ]

• Djivo
tsja, en als ik bij de oplossing kijk bij de 1e hit, zie ik dat er niks tegen te doen is, dan de fout negeren.....:(
m$ sucks dus :)

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
shift ingedrukt houden en dan word opstarten, dan worden alle plugin's en evt. andere zaken niet gestart............

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

ZeRoC00L schreef op 06 februari 2003 @ 19:51:
shift ingedrukt houden en dan word opstarten, dan worden alle plugin's en evt. andere zaken niet gestart............
Vandaag had ik hetzelfde probleem en na lang zoeken de volgende werkende oplossing gevonden:

Zoek in de map c:\documents en setting\je eigen naam\application data\microsoft\word\opstarten naar het bestand dvzwaddin.dot en verwijder dit.
Word start dan weer normaal op.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 22:18:
[...]

Vandaag had ik hetzelfde probleem en na lang zoeken de volgende werkende oplossing gevonden:

Zoek in de map c:\documents en setting\je eigen naam\application data\microsoft\word\opstarten naar het bestand dvzwaddin.dot en verwijder dit.
Word start dan weer normaal op.
Een topic kicken van een jaar oud wordt over het algemeen als irritant gezien. Begrijp me niet verkeerd, ik vindt het ok dat je de oplossing post maar ik doe uit voorzorg dit topic even dicht voordat we offtopic reply's krijgen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.