• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Ik krijg bij beide versies van Sendfile te zien dat dat er "no connected phone..." is. Toch lees ik op de fora dat menigeen dat wel aan de gang krijgt.

Ik heb een MSI Bluetooth dongel, alle andere tools werken wel, nu wil ik ook wel eens wat naar de phone sturen.

Verwijderd

Poort instellen in configuratie scherm

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
zeer duidelijke en logische taal. Dit is ook wat ik links en rechts gelezen heb. Maar ik zie helemaal geen configuratie scherm!!

Ik kan nergens op clicken behalve op exit. In de folder van het progje staat aleen de executable en een .log file..

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-03 13:09

MaDLiVe

.-Observer-.

Zerveza schreef op 06 February 2003 @ 16:59:
zeer duidelijke en logische taal. Dit is ook wat ik links en rechts gelezen heb. Maar ik zie helemaal geen configuratie scherm!!

Ik kan nergens op clicken behalve op exit. In de folder van het progje staat aleen de executable en een .log file..
Mmm, wat nog makkelijker is dan filesend: sleep je file naar de inbox van je phone. Werkt veel makkelijker. Lees het grote t68i topic in I&T er maar op na.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ik schop dit naar IT

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:52
Ik gebruik het met IR maar bij mij duurt het ongeveer 30 seconden voordat hij mijn telefoon (T68i) een keer gevonden heeft mischien moet je gewoon wat langer wachten?

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
na lang zoeken bleek het een reg. sleutelte zijn geweest die aangepast moest worden... tjonge tjonge.. SE, back to the drawingboard!

==>
Open regedit.exe
Navigate to HKEY_CURRENT_USER\Software\Widcomm\BTConfig\Servic
es
Here there is a list of profiles supported by your PC
Find the one for 'Infomation Exchange'
Do this by looking in each folder.
For me, there were folders 0001 to 0007, and the one I was after was 0004. (You can tell because there is a value called 'Name', with data 'Information Exchange')
In this key, change the DWORD string 'AcceptOther' to hex value 1 - it is 0 by default.
Close regedit

Met dank aan Sander0105
Pagina: 1