Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[WinXP] Alles cursief?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet ook niet hoe dit opeens komt, ik kreeg net zon berichtje van "windows update ready to install", ik druk op ok, ga ff weg, reset em als ie klaar is...en dan is opeens alles (behalve got :D ) cursief :?
FF een plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.vanerve.nl/users/sebas/cursief.png
*klik*

Ik weet dus niet welke updates er geinstalleerd waren bij die update...
Wie kan mij verder helpen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 16:11 ]

Verwijderd

Staat er niet bij uiterlijk / aperence (ofzo) de tekst per ongeluk op cursief :?

Verwijderd

Topicstarter
Desktop > Proporties > Appearance > Advanced ... Niks op cursief :?
Sommige dingen zijn bijv niet cursief, zoals GoT, Titel websites in IE, startmenu items...Maar bijv. winamp, msn gaming zone, inhoud meeste webpagina's weer wel...raar

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 09:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
*schop*
Niemand een idee? Het begint nl. nogal irri te worden al dat cursief :(

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 09:06 ]

Verwijderd

Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Software

Daar kan je de XP updates verwijderen... (Helemaal onderaan)
Sterkte...

p.s. ik denk niet dat het een XP Update is geweest maar oke

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heb je toevallig niet net wat fonts gedelete, ik heb dat een tijdje geleden ook gehad.

Toen bleek achteraf dat ik gewoon een van de meestgebruikte fonts had gewist, even terugzetten, en het probleem was weg.

Ik weet alleen even niet meer welk font het was.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad, of het font is corrupt. Dus zet eens een andere versie van arial op je PC, eventueel ook de andere fonts die in de broncode genoemd worden.

IIRC gebruikt GoT standaard geen arial, dus dat arial corrupt is lijkt me best aannemelijk :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 09:24:
Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Software

Daar kan je de XP updates verwijderen... (Helemaal onderaan)
Sterkte...

p.s. ik denk niet dat het een XP Update is geweest maar oke
Dat is een flinke lijst, en aangezien ik niet heb doorgelezen wat die allemaal doen ben ik ook niet van plan om die weg te gaan gooien.
F_J_K schreef op 07 February 2003 @ 11:35:
Inderdaad, of het font is corrupt. Dus zet eens een andere versie van arial op je PC, eventueel ook de andere fonts die in de broncode genoemd worden.

[...]

IIRC gebruikt GoT standaard geen arial, dus dat arial corrupt is lijkt me best aannemelijk :)
Waar kan ik een stel goede fonts halen? (niet corrupte dus)

Edit:
Als ik ga naar:
G:\windows\fonts
en dan arial open, staat wel alles in italic...en bijv. arial bold is gewoon goed en vet, dus wie kan mij zeggen waar ik een goede arial kan krijgen?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 15:34 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Waar te vinden: op je Windows CD ;)

Het werd ooit gratis aangeboden via http://www.microsoft.com/truetype/fontpack maar nu niet meer, ik denk dat het niet meer als gratis font wordt aangeboden.

Maar het staat gewoon op je eigen CD, ik gok in een van de .cab files.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu van een kennis (die ook XP heeft) arial.ttf gekregen, die dus bij HEM wel goed is, maar bij mij blijft ie italic... :'(

Edit: Is al goed, moest eerst die oude weggooien, dan nieuwe erop zetten.
Bedankt iedereen :) .

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 17:38 ]

Pagina: 1