Toon posts:

Een heel groot probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik weet niet of ik dit hier wel moet plaatsen, maar het moet een beetje snel worden opgelost. Het is namelijk zeer ernstig en irritant!!!!
Ik heb een heel groot probleem!! Eerst deed mijn pc het goed (niet vastlopen enz.) maar er stond veel rotzooi op. Dus ik ga formatteren. Daarna is het nooit meer goed gekomen. Als ik nu bijv. Counter-Strike opstart. (Mod for Half-Life) dan geeft die een blauw scherm!! Dit geeft die dan aan:
Windows
... OE ... op 0028:C00071DB in VXD VMM(01) + 000061DB

opnieuw opstarten bla bla bla

Ik weet echt niet wat ik zou moeten doen!!!
Help me, please!
Ik heb dit systeem:
P3 650
192 mb ram (100 mhz)
Asus V7100 Geforce 2 MX TV-OUT
10,2 GIG harddisk
Pioneer DVD speler 10X
Trust ISDN kaart
Netwerkkaart 10/100 mbit
PCI 128 Ensoniq
17" CTX VL710

Wie weet wat er aan de hand is????????

Alvast heel erg bedankt!

Wouter

Verwijderd

Volgens mij is dit een driver probleem VXD's zijn 32bit drivers voor windows dus ik zou nog eens proberen om windows opnieuw te installeren

Groetjes

realcoyote

Verwijderd

Alleen CS niet op kunnen starten is volgens mij niet zo'n major problem toch? Maar ja jij zult wel van wel vinden omdat je aan het crossposten bent.

Verwijderd

Tssssssssss jij vind jezelf wel errur belangrijk geloof ik.

Volgens mij ligt het aan je TRUST isdn kaartje.

DON'T TRUST TRUST!!!!

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Volgens mij ligt het aan ze attitude, beetje lopen cross-posten, normaal helpen we mensen graag, maar er zijn ook REGELS waar IEDEREEN zich aan moet houden, dus ook JIJ!!!

Verwijderd

IAARSDN kaart van TRUST:( of verkeerde drivers G-force

suc6 ermee

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:28
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Volgens mij ligt het aan ze attitude, beetje lopen cross-posten, normaal helpen we mensen graag, maar er zijn ook REGELS waar IEDEREEN zich aan moet houden, dus ook JIJ!!![/quote]back to topic, dit klinkt idd als een ordinair driver probleempje, en zeker zodra het 'woord' ISDN valt zit ik in die hoek te denken (zijn bitches om te installen in windows)En DUS, jammer maar helaas, windows opnieuw erop, of in iedergeval je hele isdn/netwerk shite eraf en kijken of ie het dan wel doet.(zo ja gewoon netwerk/isdn opnieuw installeren)

mensen die pissed zijn van wegen die crosspost, ja het is 'rude' maar hey, EEN reply met commentaar is genoeg no?

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Wa voor chipset hep ie? Wel netjes de VIA 4 in 1 drivers geinstalled? Helpt echt veel....

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor dat crossposten!!!!!
Maar ik heb hier niet veel ervaring mee!
Ik heb het volgende moederbord: AOpen AX 63 pro
Hebben jullie mischien hiet iets aan???
Pagina: 1