Toon posts:

Iiyama vision master pro 450 met schaduw in beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Iiyama 19" monitor, die het al een jaar of 5 prima doet, vertoont sinds enkele weken vage 'schaduws' bij contrasterende dingen. Voorbeeld: een witte muiscursor op een donkere achtergrond zie ik een keer goed scherp, dan daarnaast nog een keertje (wel veel vager ) en daarnaast nog een keer (weer minder duidelijk).

Toen ik hem kocht had ik dat probleem ook, en heb dat toen opgelost met een BNC kabel ipv de gewone kabel die eraan zat. Hij heeft het altijd prima gedaan....iemand een idee?

• Joch_um_all
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06-2025
heb ik op bijna dezelfde monitor ook gehad........kwam uit het niets en is later onverklaarbaar als sneeuw voor de zon verdwenen......heb dus hoop.

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

Ik had het vorige week ook met mijn Visionmaster Pro 450... Na de d-sub connector aan mijn videokaart strak te hebben aangedraaid was het weg.

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op mijn Vision Master van IIyama heb ik precies hetzelfde. Ik heb net een andere monitor op mijn PC aangesloten om te zien of het niet een ander stuk hardware was. En inderdaad.. 't is de monitor.

Stevig aandraaien zou kunnen helpen. Maar wat ik merkte was dat als de monitor een tijdje aan staat, de schaduwen vanzelf verdwijnen.

Maar ik ben toch aan't kijken voor een nieuwe monitor... ik weet alleen niet waar te beginnen :D

Succes d'r mee.

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:17

Blord

Hello Kitty !

tja, een monitor is een analoog ding. Het kan net als bij een televisie slechter beeld geven in loop van jaren. En na X aantal jaren is het gewoon op...