Pinnacle Studio 8 stopt met renderen

Pagina: 1
Acties:

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 12:26

Kolky

subtitle not available

Topicstarter
Ik heb aardig wat uurtjes gewerkt aan mijn nieuwe filmpje (van de zomervakantie van 2002). Hij is ongeveer 45 minuten lang en bevat allerlei overgangen, muziek en geluidseffecten. Nu was mijn project klaar voor rendering. Ik heb dit alles in elkaar gezet met Pinnacle Studio 8.

Het volgende is het geval:
Als ik mijn film wil renderen (in welk formaat dan ook), dan stopt Studio telkens op hetzelfde moment in het filmpje. Dit moment is direct na een bepaalde 'Oplos'-overgang (vloeiend van beeld A naar beeld B, zonder tussenkomst van zwart scherm). Ik heb een heleboel geprobeerd:
- Verlengen/verkorten van de naastliggende fragmenten (je moet toch íets proberen)
- Het betreffende stuk (10 sec voor tot 10 sec na de overgang des onheils) kopiëren naar een nieuw project. -> zelfde probleem
- Alle updates geïnstalleerd tot en met de nieuwe bèta (8.5.8)
- Studio gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd
- Op het Supportforum van Pinnacle gekeken
- De betreffende overgang verwijderd. AHA! Hij rendert verder. TOT DE VOLGENDE OVERGANG! Bah. en om nu alle overgangen weg te halen is ook niet de bedoeling.

Heeft iemand dit verhaal herkend? En kan iemand me eventueel een oplossing geven? Ik ben ten einde raad... ik heb er zoveel tijd aan besteed... :'(

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Ga voor de gein eens kijken op het forum op de Pinnacle Site.
Studio versie 8 heeft heel veel problemen met transitions (overgangen) die nog steeds niet zijn opgelost.
Hier zelf gebruik ik een dc10+ icm studio7 waar alles goed en vloeiend loopt terwijl het met Studio8 bagger was.
Oftewel er is nog geen oplossing voor.

Systeem Specs

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 12:26

Kolky

subtitle not available

Topicstarter
Ik heb ff geen mogelijkheid om het uit te testen, maar is mijn Studio 8 project compatible met Studio 7? Dus kan ik mijn huidige film ook openen in Studio 7?