Op http://www.tractum.de kwam ik deze coole mod tegen. Heeft iemand enig idee wat er in dat aquarium zit? Neem aan dat visjes dat niet gaan overleven
er zit waarschijnlijk zonnebloem olie in.. oid.. hier heeft iemand als is zo iets gemaakt. het spul geleidt niet dus vandaar dat dit kan.. en die visjes.. tja ik zou zeggen.. bouw nog een vierkante aquarium in en pleur daar de visjes erin.. lijkt me wel leuk staan
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Hmmmm, heeft die mafkees nog gewoon fans erop laten zitten?? Ik vind het er NEP uitzien. De temparaturen zijn helemaal niet bijzonder, mijn dual PIII 1GHz geeft geeft bij rust 22 graden aan en bij 100% proc belasting 33 graden. En nee ik heb geen bijzondere koeling. 3x case fan en gewone kleine koelblokkies met fans voor de proc's..............
BLAAT!
BLAAT!
Zonder fans geen flow is als nog een dode proc.Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 15:43:
Hmmmm, heeft die mafkees nog gewoon fans erop laten zitten?? Ik vind het er NEP uitzien. De temparaturen zijn helemaal niet bijzonder, mijn dual PIII 1GHz geeft geeft bij rust 22 graden aan en bij 100% proc belasting 33 graden. En nee ik heb geen bijzondere koeling. 3x case fan en gewone kleine koelblokkies met fans voor de proc's..............
BLAAT!
Hoe kan je trouwens lagere temperatturen dan kamertemperatuur krijgen als je het niet met een phasechange/tec doet.
Geen geblaat, dit kan met gemak. Hier heeft iemand ook een comp in een bak met 5 liter zonnebloem olie laten draaien. Na 2 weken was het helaas gaan geleiden door het stof.
Verwijderd
je kan dit zelf wel doen bijv met gedestilleerd water, zuiver water dus. Wat geleid zelf niet! Het probleem is idd het stof. Een beetje stof is al genoeg om het te laten geleiden. duzz
Worden de onderdelen niet aangetast door de olie? Is dit niet erg slecht voor je mobo ofzo
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
ziet er wel lacheuh uit!! 
Maareuh.. Toch wel een ziek idee...
Stel dat je ff wat moet vervangen..
Of je koopt een nieuwe 3d-kaart en deze verkoop je aan een vriend..
Mag je eerst poetsen..!
Maareuh.. Toch wel een ziek idee...
Stel dat je ff wat moet vervangen..
Of je koopt een nieuwe 3d-kaart en deze verkoop je aan een vriend..
Ik denk het niet, anders zou de motor in mijn auto ook al lang verroest zijn.... Het kan goed dan die olie inderdaad gaat geleiden door al het stof dat er in komt, dus dan kan hij maar beter een dekseltje maken en goed dicht sealen...Qylos schreef op 06 February 2003 @ 15:47:
Worden de onderdelen niet aangetast door de olie? Is dit niet erg slecht voor je mobo ofzo
Verwijderd
dit is toch al vaker langsgekomen
wat kun je doen met 8 liter sla-olie?
opzich wel leuk idee
hmm ga ik ook eens doen
wat kun je doen met 8 liter sla-olie?
opzich wel leuk idee
hmm ga ik ook eens doen
Verwijderd
het zal er in elk geval niet beter op worden... slaolie is maybe wel een beetje zuur...Qylos schreef op 06 February 2003 @ 15:47:
Met gedestilleerd water zouden onderdelen misschien kunnen gaan oxideren... ja of ook weer niet want daar is ook zuurstof voor nodig...
vaag allemaal
je bent cker stoned op dit moment.......Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 15:57:
[...]
het zal er in elk geval niet beter op worden... slaolie is maybe wel een beetje zuur...
Met gedestilleerd water zouden onderdelen misschien kunnen gaan oxideren... ja of ook weer niet want daar is ook zuurstof voor nodig...
vaag allemaal
water geleid slimmerik.......
Verwijderd
Bi-dest niet! Voor geleding zijn losse ionen nodig en die zitten daar niet in.Sauron-XP schreef op 06 februari 2003 @ 16:04:
[...]
je bent cker stoned op dit moment.......
zuiver water geleid niet!! alleen als er zouten in opgelost zijn! Sauron-XP. krijg je bij natuurkunde op de mavo.
Water geleid niet pietje...Sauron-XP schreef op 06 February 2003 @ 16:04:
[...]
je bent cker stoned op dit moment.......
Puur h2o dus he...
Er zijn ionen nodig omte geleiden...
Samen staan we sterk!
Zouden er niet ionen oplossen in het water afkomstig van de hdd rekjes, moederborden, kasten en ander spul waar het water in staat?
"Ik heb zo veel soep gegeten, dat kan een mens niet aan. Ik heb zo veel soep gegeten, kan bijna niet meer staan. Ik zat daar maar te slurpen achter die grote kop en als ik bijna klaar was, dan schepten ze weer op!" (Hans Teeuwen)
Verwijderd
Demi water geleid helemaal niks, nog geen 0,1 Volt..aangezien er geen ionen zijn en ook geen vrije elektronen. Als er een stof in komt die wel geleid dan ben je aardig de L*L
Laatst hebben wij op school deze proef gedaan om te bekijken welke zouten opgelost de stroomgeleiden. Dit deden we met Demi water ( gedenaturaliseerd water)
Kun je namelijk thuis ook heel gemakkelijk doen. gewoon twee glaasjes water, ene met Demi water en een met kraanwater. Kijk dan maar eens welke er stroom geleid..
Op elke school..ook de mavo krijg je bij Scheikunde over stroomgeleiding in zouten.
at your service
Laatst hebben wij op school deze proef gedaan om te bekijken welke zouten opgelost de stroomgeleiden. Dit deden we met Demi water ( gedenaturaliseerd water)
Kun je namelijk thuis ook heel gemakkelijk doen. gewoon twee glaasjes water, ene met Demi water en een met kraanwater. Kijk dan maar eens welke er stroom geleid..
Op elke school..ook de mavo krijg je bij Scheikunde over stroomgeleiding in zouten.
at your service
Dit heb ik wel eerder gezien, het is alleen zo dat als de olie ook maar een ietsie-pietsie 'vervuild' raakt door stof, water oid het opeens wel gaan geleiden.
Zeg maar dag tegen je pc!
Dan makken ALLE contact punten kortsluiting.
ZAP!
Zeg maar dag tegen je pc!
Dan makken ALLE contact punten kortsluiting.
ZAP!
je kunt iig een soort beveiliging maken door een multimeter er in te pleuren en shutdown te doen bij een weerstand lager van waarde x lijkt mij....
maybe handig als iemand zon ding wil maken
maybe handig als iemand zon ding wil maken
Pagina: 1