Okay, even voordat er al een slotje op komt : Dit is niet zomaar een een vraag van welke is het beste enzo.
Ik heb namelijk nogal specifieke eisen qua mobo, en ik heb er nog geen 1 kunnen vinden die er aan voldoet.
Dus wil ik even de hulp van GoT'ers
Eerst even wat ik wil :
- AMD XP 2700+
- Mobo gebaseerd op nForce2 of Via KT400
- 512Mb DDR RAM (wat voor soort etc, bepaal ik aan de hand van het mobo)
- Radeon 9500 Pro
- Zalman80A-HP VGA koeler
- Zalman CNPS5100-Cu
Vooral de Zalman spullen geven dus problemen
De eisen dus :
- Er moet genoeg ruimte zijn bij het AGP slot om die heatsink te plaatsen.
- Omdat de CPU HSF best zwaar is wil ik hem wel via de 4 gaten vastmaken aan de achterplaat. In mijn kast (Chieftec) zijn de 4 gaten 'verticaal' geplaatst (dus de langste kant is langs de verticale as)
Ik ben dus al flink op zoek geweest en de enige die dichtbij kwam is de ASUS A7V8X, maar daar past de VGA koeler dus weer niet op
(mocht er geen goed alternatief zijn dan wordt deze het alsnog)
Ik heb al op de sites gezocht van : ASUS, Abit, Gigabyte, MSI, Soyo en EpoX, maar geen van allen lijken te voldoen aan mijn eisen/wensen.
Ik zit dus met mijn handen in mijn met wax besmeurde haar
Iemand die een mobo weet die aan deze eisen voldoet ?
Ik heb namelijk nogal specifieke eisen qua mobo, en ik heb er nog geen 1 kunnen vinden die er aan voldoet.
Dus wil ik even de hulp van GoT'ers
Eerst even wat ik wil :
- AMD XP 2700+
- Mobo gebaseerd op nForce2 of Via KT400
- 512Mb DDR RAM (wat voor soort etc, bepaal ik aan de hand van het mobo)
- Radeon 9500 Pro
- Zalman80A-HP VGA koeler
- Zalman CNPS5100-Cu
Vooral de Zalman spullen geven dus problemen
De eisen dus :
- Er moet genoeg ruimte zijn bij het AGP slot om die heatsink te plaatsen.
- Omdat de CPU HSF best zwaar is wil ik hem wel via de 4 gaten vastmaken aan de achterplaat. In mijn kast (Chieftec) zijn de 4 gaten 'verticaal' geplaatst (dus de langste kant is langs de verticale as)
Ik ben dus al flink op zoek geweest en de enige die dichtbij kwam is de ASUS A7V8X, maar daar past de VGA koeler dus weer niet op
(mocht er geen goed alternatief zijn dan wordt deze het alsnog)
Ik heb al op de sites gezocht van : ASUS, Abit, Gigabyte, MSI, Soyo en EpoX, maar geen van allen lijken te voldoen aan mijn eisen/wensen.
Ik zit dus met mijn handen in mijn met wax besmeurde haar
Iemand die een mobo weet die aan deze eisen voldoet ?