Toon posts:

Muis werkt alleen zonder geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een vreemd probleem. Mijn muis (logitech cordless optical) werkt over het algemeen perfect, tenzij er geluid wordt afgespeeld (mp3, wav, video, alles) dan is het net of de muis niet tot bijna niet reageert. We praten hier over een SB live 1024 onder XP. Het vreemdste is eigenlijk nog wel dat het al meer dan een jaar perfect gedraaid heeft. Ik heb al dingen geprobeerd als drivers opnieuw installeren, IRQ veranderen (wat niet kon) (overigens muis op 12 en live op 4 dus zou niet uit mogen maken. Iemand een ideetje?

systeem asus cusl2 met pIII 800, 512mb sdram, SB live, logitech cordless desktop optical, radeon 8500 128mb

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 15:24 ]

Verwijderd

en wat gebeurd er dan?

Verwijderd

Topicstarter
zul je altijd zien. Doet het al dagen niet...en nu ik dit hier post lost het probleem zichzelf op :? Nou ja...als iemand me dan alsnog kan vertellen waar het aan gelegen zou kunnen hebben, dan kan ik het in de toekomst opvangen

edit: Probleem gevonden. Voor iedereen die een vergelijkbaar probleem heeft: Kijk of je kat je receiver niet tegen je pc aan gegooid heeft |:(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 17:11 ]