Toon posts:

Apache en LAN

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op het lan een debain server draaien met apache. De config is zogoed als standaard. Met wat aanpassingen op de vhosts (die goed draaien).

Ik heb vanuit het internet port 80 doorgezet naar het lan. Dit gaat allemaal goed. Echter als ik op het lan dezelfde url invult als bij een browser extern, krijg ik de melding page not found.
Heeft iemand hier wel eens last van gehad. Ik heb totaal geen idee waarin het zou kunnen liggen, dus post ik nu nog geen config-files.

Wellicht heeft het niks met apache temaken maar met iets anders...

Verwijderd

start apache bij het opstarten wel op ???

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 15:15:
start apache bij het opstarten wel op ???
anders kan ik er toch met een externe browser niet bij komen (vanaf het internet) wat wel goed gaat

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 13:53

igmar

ISO20022

Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 15:13:
Ik heb vanuit het internet port 80 doorgezet naar het lan. Dit gaat allemaal goed. Echter als ik op het lan dezelfde url invult als bij een browser extern, krijg ik de melding page not found.
Heeft iemand hier wel eens last van gehad. Ik heb totaal geen idee waarin het zou kunnen liggen, dus post ik nu nog geen config-files.

Wellicht heeft het niks met apache temaken maar met iets anders...
Zie de search, hier zijn al minstens 10 topic over geweest. Kost samengevat : Je router snapt het niet. De oplossing : Het interne adres gebruiken, of werken via de proxy van je ISP.

Verwijderd

Zie de reply van Igmar. [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]
Deze gaat op slot. Eerst zelf maar even zoeken voordat je een topic start.

Dit topic is gesloten.