Frenzy: Ik heb het naar het e-mail adres in je profile gemailed (1024 blokjes
)
hoi Fraek, ik heb het gezien.. Alleen een beetje jammer dat het 1024 blokjes op je -eigen- email adres zijn 
Daar heb ik dus niks aan

Daar heb ik dus niks aan
Ach hij bedoelt het goed 
* Geckoo 's [img=18,18]i/s/rc5.gif[/img] is nu aan het grazen voor frenzy en is al voor 30% klaar met het eerste blokkie [img]"i/s/smile.gif\"[/img]
* Geckoo 's [img=18,18]i/s/rc5.gif[/img] is nu aan het grazen voor frenzy en is al voor 30% klaar met het eerste blokkie [img]"i/s/smile.gif\"[/img]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
nog ff en dan zijn ze klaar 
maare ff vraag hoeveel heb je totaal eigenlijk al gekregen van iedereen :?
maare ff vraag hoeveel heb je totaal eigenlijk al gekregen van iedereen :?
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
Ik heb nu 21K gehad, en ben nog in afwachting van 9K blokjes
morgen om een uur of 8 heb je er weer 1000 bij, was t een beetje vergeten omdat mijn p200 niet opschiet, heb nu ook mijn main force ff omgezet, 2 athlons
openkat.nl al gezien?
zie http://pvdeijnd.icts.tue.nl/byemail.html voor bewijs, t zijn er ongeveer 1300 geworden omdat ik iets later thuis was als gepland maar agh dat geeft niet toch?
openkat.nl al gezien?
LOL, da's sneaky =)Op maandag 29 januari 2001 18:07 schreef Frenzy het volgende:
hoi Fraek, ik heb het gezien.. Alleen een beetje jammer dat het 1024 blokjes op je -eigen- email adres zijn
Daar heb ik dus niks aan
Lightning_crew
da's niet sneaky, da's gewoon een foutje.. Fraek is allang bezig met nieuwe blokkies
Helaas kom ik er net achter dat
dikkiedik18@hotmail.com (Team HVA/Rodecker) ook op zijn eigen email heeft geflushed en niet op rc5@msx.org
Ook Marc H heeft op zijn eigen email (h.heida@speed.a2000.nl) geflushed.
De volgende personen hebben nog helemaal niet gereageerd:
Raptorix teamloos ?? 9 januari 2001
volcano[gbb] teamloos?? 23 januari 2001
Tekla teamloos?? 28 januari 2001
en van een aantal anderen wacht ik de blocks nog af.
Kom op jongens, ff die 1K uitpoepen!
dikkiedik18@hotmail.com (Team HVA/Rodecker) ook op zijn eigen email heeft geflushed en niet op rc5@msx.org
Ook Marc H heeft op zijn eigen email (h.heida@speed.a2000.nl) geflushed.
De volgende personen hebben nog helemaal niet gereageerd:
Raptorix teamloos ?? 9 januari 2001
volcano[gbb] teamloos?? 23 januari 2001
Tekla teamloos?? 28 januari 2001
en van een aantal anderen wacht ik de blocks nog af.
Kom op jongens, ff die 1K uitpoepen!
yup, iedereen die ik net niet noemde heeft al (goed) geflushed.
Goed zo Frenzy!
Hou ze in de gaten hoor!!!!!!
Meedoen = meedokken!!
(Heb je die van mij al binnen?):)
edit mode on>
Hou ze in de gaten hoor!!!!!!
Meedoen = meedokken!!
(Heb je die van mij al binnen?):)
edit mode on>
heeft niemand die hierboven genoemd is, behoefte om te reageren?
Frenzy,
is 't niet eens tijd voor een tussenstand?
is 't niet eens tijd voor een tussenstand?
Frenzy: 1k ligt allang klaar, maar het duurt nog even voordat we (United Subteams) gaan flushen, dus geduld
hmmz
jahhhhhhhhhhh ze zijn klaar ik ga ze nu mailen ..
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
hola!
riep iemand?
ik heb dit topic nooit meer bekeken nadat ik hier gepost had
je blokjes komen er wel aan hoor
riep iemand?
ik heb dit topic nooit meer bekeken nadat ik hier gepost had
je blokjes komen er wel aan hoor
Hey Frenzy,
Je kreeg er ook 1000 van mij, maat het is al 100 keer zoveel geworden(als het niet meer is), de bovenste twee zijn van mij.
>:)GRIN>:)
Je kreeg er ook 1000 van mij, maat het is al 100 keer zoveel geworden(als het niet meer is), de bovenste twee zijn van mij.
>:)GRIN>:)
edit:
Het is dus 110 keer zoveel
Het is dus 110 keer zoveel
Hey frenzy zoals je ziet is de 1k blokkies binnen (sorry duurde bijna een maand maar heb niet een super pc...) en ik haal hierbij gelijk het topic weer omhoog.
Alsjeblieft
Alsjeblieft
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Hey Frenzy heb je nou alles al binnen? of moet je nog steeds wat hebben van de verschillende mensen?
wil niet vervelend doen ofzo, maar denk dat ie er dan wel om had gevraagd.. ofwel beetje zinloos topic omhoog trekken, tenzij je de prijsvraag wou updaten naar "wanneer worden we #1 in Gamma Flux?"
Sequence, ga je gang, maar dan zou ik wel een ander draadje openen als ik jou was
.
* Scraper gaat dan trouwens niet meedoen, ik doe zelf namelijk helemaal niet mee aan GF.
* Scraper gaat dan trouwens niet meedoen, ik doe zelf namelijk helemaal niet mee aan GF.
sequence, ik heb het erom vragen maar opgegeven. Die paar mensen die nog niets hebben ingeleverd (en die paar mensen die "per abuis" op hun emailadres hebben ingeleverd), gaan dat ook echt niet meer doen denk ik..
Beetje flauw, maar ja, het is ondertussen wel bekend dat niet iedereen binnen DPC even volwassen is.
Beetje flauw, maar ja, het is ondertussen wel bekend dat niet iedereen binnen DPC even volwassen is.
Ach, meerendeel heeft zich er aan gehouden, vind dat ook wel een positief berichtje waard !
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
da's waar... en ik heb iedereen daar ook hartelijk voor bedankt
Anoniem: 9975
was geen moeite (en men moet zich aan een belofte houdenOp woensdag 28 februari 2001 17:46 schreef Frenzy het volgende:
da's waar... en ik heb iedereen daar ook hartelijk voor bedankt
Nou van mij mag je ook een toto beginen over gf maar dit was inderdaad bedoelt om het topic om hoog te trekkenOp woensdag 28 februari 2001 00:16 schreef Sequence het volgende:
wil niet vervelend doen ofzo, maar denk dat ie er dan wel om had gevraagd.. ofwel beetje zinloos topic omhoog trekken, tenzij je de prijsvraag wou updaten naar "wanneer worden we #1 in Gamma Flux?"
sorry als je het erg vind
dag