internet verbinding valt soms dood???

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
ehm mn probleem is dat ik online aan het gamen ben of gewoon internette heb af en toe last van dat mn internet dood slaat dan moet k die chello modem reseten en mn netwerkkaart.....nou kan k wel chello bellen maar die weten het ook niet dus k d8 maybe hier iemand zelfde probleem gehad...of loopt chello de boel te nakke :P iedergeval vet vervelend :@

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-10-2024
Wat voor modem heb je en wat zijn jou pc specificatie's? Als je dat verteld kunnen we er mayB wat meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

eeerm volgens mij ben je de zoveelste ...

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
heb ik ook wel es, gewoon modem resetten en hup alles werkt weer. soms werkt het neit, maar dan ligt het gewoon plat.

chello bellen begin ik niet eens aan

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
mn pc:
p3 664mhz
320 mb ram
20 gig schijf
3com 10mbit netwerk 2x (voor netwerk)

chello modem is terayon

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
nee bij mij ligt chello zelden plat tis meestal bij mij zelf k weet niet wie of wat de verbinding plat gooit

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
Anders gaat chello er iets aan doen ofzo dat zogenaamd je modem monitoren enzoooo

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
of ben k de enigste die daar over denkt :P maare k hoorde laatst dat je de modem van chello kan tunen naar 1Mb ipv max 512 die je trouwens toch nooit bereikt :P maja bij meer mensen bekend ?????..........maare voor het plat vallen van de verbinding houd het hier op zeker? :s

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
is adsl trouwens een stabielere internet of niet adsl beter dan kabel ?????? of andersom?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:53
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif dit knopje ooit al eens gezien?

ADSL is over het algemeen een stabielere internetverbinding.
Maar ik heb hier ook chello en het werkt hier perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
ja knopje heb k gezien ..why???

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AseranO schreef op 06 February 2003 @ 14:36:
ja knopje heb k gezien ..why???
3x nieuwe post, je kan beter edit gebruiken... :)

Heb je die andere topics al gelezen ivm je probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
ja oke maar ik typ gewoon zo gaat makkelijkr :P maare die andere sites is niet gaat niet pcies over wat ik heb :s

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06 14:37

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Hier hetzelfde (soort) probleem. Heb een netwerk achter een router zitten (US Robotics) met op beide pc's XP SP1 geinstalleerd.

Om de zoveel tijd klapt internet eruit, maar kan ik nog wel prima van het netwerk gebruik maken 8)7 De router geeft dan aan dat de gateway niet benaderbaar is, maar zodra ik de (Chello) kabel rechtstreeks op een client inplug doet het www het prima...

Zou het inderdaad een of andere feature zijn van SP1 van XP? Ik weet even niet meer wanneer dit probleem voor het eerst ontstond, maar het zou best wel eens overeen kunnen komen met de install van SP1.

Deze week krijg ik een nieuwe schijf en zal ik XP eens opnieuw installeren zonder SP1. Eens kijken wat er dan gebeurt.... :|

*****wordt vervolgd*****

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

AseranO schreef op 06 februari 2003 @ 14:42:
....maare die andere sites is niet gaat niet pcies over wat ik heb :s
Wat is er zo anders aan dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
nee ligt niet aan sp 1 want k had t al lang voordat k xp gekraakt had en sp1 kon installeren :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
want die gaan over met routers en prive netwerken enzo wat k heb is alleen de chello modem moet resetten omdat k geen ip kan vernieuwen en dus heb ook geen internet meer enzo mij chello modem zit rechtstreeks om mn NIC (met Xp Pro dan k weet niet of dat iets mee te maken heeft)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Ik heb ook een rechtstreekse verbinding met mijn modem en die valt ook steeds weg. Ik heb ook Chello. Het enige verschil is waarschijnlijk dat jij een dynamisch en ik een vast IP heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
dus als die ip die k nu heb van chello handmatig invoer die dns gateway etc zou het dan wel goed zou kunnen werken??

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Als jij dynamisch je IP krijgt toegewezen _kan_ je hem niet eens als vast IP invullen. Ik ben nog van de "oude garde" toen ze nog vaste IP's uitdeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:34

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

AseranO ;

Gelieve die EDIT knop te gebruiken, daar is 'ie voor.
MSN smiley meuk werkt hier niet, dus die hoef je niet in te klopppen ook.
Verder vriendelijk verzoek om in normaal ABN te replyen :/

Verder lopen er al weer voldoende topics rondom dit fenomeen, kijk daar eerst eens naar zou ik zeggen.

[ Voor 21% gewijzigd door Koffie op 06-02-2003 15:37 ]

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.