Hoi, ik heb een Radeon 8500 geinstalleerd. Ik heb daarop Windows XP draaien. Nu is het zo dat in elke applicatie waar wat moet worden "ge-renderd", de videokaart om de minuut erg schokt. Het gebeurt bij de Windows Media Player (Xvid), maar ook tijdens het spelen van Grand Prix 4 en Big Scale Racing.
De videokaart draait, op die schoken na, gewoon soepel. Ik heb de TV-Out al uitgezet, en volgens mij draait er geen programma op de achtergrond (en zeker geen intensief programma). Op zich wil ik best kijken of er een programma is dat kijkt welke andere programma's resources vragen, maar ik ken zo'n programma niet. Dit schooken gebeurde ook al met oudere drivers. Ik heb nu de Catalyst 3.0 drivers erop staan.
Heeft iemand een idee waardoor dit kan komen?
Alvast bedankt,
Ernst
De videokaart draait, op die schoken na, gewoon soepel. Ik heb de TV-Out al uitgezet, en volgens mij draait er geen programma op de achtergrond (en zeker geen intensief programma). Op zich wil ik best kijken of er een programma is dat kijkt welke andere programma's resources vragen, maar ik ken zo'n programma niet. Dit schooken gebeurde ook al met oudere drivers. Ik heb nu de Catalyst 3.0 drivers erop staan.
Heeft iemand een idee waardoor dit kan komen?
Alvast bedankt,
Ernst
[ Voor 11% gewijzigd door PipelineNoise op 06-02-2003 14:28 . Reden: typo + toevoegen programma ]