Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vodafone Live!] Geen Live! telefoon, wel volledig internet?

Pagina: 1
Acties:

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Na een aantal topics te hebben gelezen is het antwoord me nog steeds niet geheel duidelijk, want de antwoorden blijven vaag, vandaar een speciale thread. (ook gezien het voor meer mensen niet duidelijk lijkt te zijn).

Is het zo dat als je een Vodafone Live! pakket koopt (Telefoon + abbo) dat je geen gebruikt kunt maken van het volledige internet (dus alleen Live! sites en verder niet het gehele internet) ?

En is het zo dat als je een loss telefoon koopt (b.v SE P800 die GPRS etc ondersteunt) en een Live! abbo dat je dan WEL volledig gebruik kunt maken van het volledige internet en niet alleen beperkt bent tot de Live! sites, die mij persoonlijk echt geen hol intresseren ?

Ik wil dus graag alle internet sites kunnen inzien, MSN'en en IRC'en etc, kan dat ?

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

Verwijderd

Live kan idd alleen live sites aan. In hoeverre die SE P800 'gewone' sites aan kan weet ik niet, maar MSN en ICQ zijn speciale sites voor, die iig met een i-mode telefoon werken.

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Het zal niet aan de telefoon liggen, die kan alles, het ligt meer aan de beperkingen van het abonnement.

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Met Live kan alles. Punt. Ik heb het zelf ook en struin er het hele internet mee af. Ik had WirelessWeb, toen Live kwam direct om laten zetten en ik mis geen enkele mogelijkheid.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

ErectionJackson schreef op 06 februari 2003 @ 14:15:
Met Live kan alles. Punt. Ik heb het zelf ook en struin er het hele internet mee af. Ik had WirelessWeb, toen Live kwam direct om laten zetten en ik mis geen enkele mogelijkheid.
Ik speur met live ook het hele web af, het gaat niet zo snel als het internet thuis. verder kan alles!!!!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hmmz ik kan met vodafone live @ iZi niet het internet op. :(
Pagina: 1