Toon posts:

Beste online gsm-winkel?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie de beste gsm-winkel op het net?
Ik vind http://bestekeus.nl een goede
www.gsmhut.nl is een goede 2e.
met name door de goedkope prijzen. op sommige sites is het verschil wel meer als 20€ soms :r

Verwijderd

ik vind http://www.xantel.nl de beste...Telefoons zijn niet duur en levering is snel!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het lijkt MIJ persoonlijk ook handig om jouw keuze te onderbouwen met argumenten, áls je je keuze post. Dan weet iedereen waarom jij vind dat deze shop zo goed is bijvoorbeeld.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Dit is opzich wel een aardig opsom topic waar in de toekomst leuke dingen te vinden kunnen zijn, maar misschien is het dan wel handig als je dan ook schrijft wat voor goede/slechte dingen je heb meegemaakt ipv. alleen maar een linkje naar de betreffende winkel, want dat is gewoon eigenlijk maar spam.

Laat ik dan maar het goede voorbeeld geven. :Y)

De enige erveringen die ik heb zijn tot nu toe goed en dat zijn met Salesplaza (www.salesplaza.nl) en Gsm.nl (www.gsm.nl 8)7).

Bij de eerste heb ik een datakabel voor mijn nokia 6610 besteld, deze had ik op dinsdag middag besteld en donderdag had ik hem thuis liggen in een nette verpakking, netjes zat de factuur erbij en verder geen problemen te melden, behalve dat ik zelf de verkeerde kabel heb besteld. :+

Bij de 2e heb ik mijn Nokia 6610 besteld, de bestelling heeft uiteindelijk 2 weken geduurd, dit ivm. leverings problemen, maar dit is wel algemeen bekend met een nieuwe gsm die beschikbaar komt. Ik werd ook netjes op de hoogte gehouden wat er met mijn bestelling gebeurde iedere stap van de bestelling. Puik werk gsm.nl :Y)

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Met www.gsmstunter.nl heb ik ook wel goede ervaringen (1 jaar gratis KPN 120-minuten abbo >:) )

• Maeslant
  • Laatst online: 22:01
Swop1200 schreef op 06 February 2003 @ 13:23:
Met www.gsmstunter.nl heb ik ook wel goede ervaringen (1 jaar gratis KPN 120-minuten abbo >:) )
Helemaal als je hem omzet naar Hi Profile 30 .. 200 minuten en 1 min = 1 sms :D

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ja ik snap het handig is om het te onderbouwen, maar ik denk dat in elke post dan zo ongeveer wel hetzelfde komt te staan ;)

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-03 12:34

Zoefff

❤ 

Ik heb zeer goeie ervaringen met www.gsmstunter.nl, paar keer een (gratis) telefoon + abbo besteld, snelle afwerking, en het geld was meestal ook binnen 4 weken op mn rekening gestort :) (het geld dus wat ik terugkreeg ivm gratis abbo ;) )

[ Voor 13% gewijzigd door Zoefff op 06-02-2003 13:34 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Topicstarter
Als ik zo ens die sites bekijk zijn de verschillen best groot !:D

Verwijderd

Altijd goeie ervaringen gehad met www.algebeld.nl. Maar kun je hier niet beter voor in de shop-survey zijn?

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:19
www.telecom.nu lijkt mij goede aanbiedingen te hebben :)

Verwijderd

www.studentmobiel.nl

nooit problemen, betalen ruim op tijd, leuke acties

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01-2025
Ik kijk eerst altijd waar dingen het goedkoopste zijn via prijsindex.net of tweakers.net/pricewatch. Daaruit selecteer ik op beoordeling winkel. Meestal kom ik dan gewoon uit op de goedkoopste op dat moment

• Xandrios
  • Laatst online: 23:40
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.