Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 12:57:
Ik heb hier een Compaq 650 staan met een WD 40G en alles werkte prima er zijn verschillende users op deze bak aangemaakt en draait Win2000Pro
Nu is het zo dat als je nu wilt inloggen dan laad ie je settings en springt kort daarop weer terug op het scherm (pres alt ctrl del to login)
In andere woorden ik kan ontelbaar keer inloggen zonder effect.
Weet iemand hoe ik het kan oplossen zonder reinstall staat teveel belangrijke spullen op de bak.
Dit probleem is bij mij één keer eerder opgetreden, nadat ik een image deels had teruggeplaatst.
Toen bleek dat w2k de swapfile niet meer kon vinden, en dus een tekort aan virtueel geheugen had.
Normaliter zou hij dan de mededeling moeten geven dat je een te kleine swapfile hebt, en dat hij 'm gaat vergroten.
Dat kon hij echter niet omdat ik de locatie én de grootte van de swapfile had vastgezet.

Daarbij kwam ook nog eens dat de schijf-aanduidingen door 't terugplaatsen van de image 'verschoven' waren.
Dus iedere keer kreeg ik weer 't login-scherm. Ik kon 't vrij eenvoudig oplossen door er 512MB aan RAM bij te prikken

En toen heb ik alles weer goed kunnen zetten.
kijk eens of je in 'veilige modus/safe boot' wel in kan loggen.
Je kan iig mbv van de recovery-console(booten van de w2k cd) nog wél inloggen, en de data verplaatsen/kopiëren, dat is eigenlijk altijd wel aan te raden, in zo'n geval.
Hier iig een paar linkjes waar je misschien wat aan hebt:
Description of the Windows 2000 Recovery Console
How to Delete the Pagefile.sys File in Recovery Console
Unable to Log on if the Boot Partition Drive Letter Has Changed