Als ik mijn Laser aanzet, krijg ik direct de melding 50 service, weet iemand wat er kapot is of vervangen moet worden, ik heb de toner al vervangen.
Verwijderd
http://www.uktsupport.co.uk/canon/lbp/lpb8.htm
Fuser related problem... (heating)
Fuser related problem... (heating)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 13:04 ]
Verwijderd
ben bang dat je die niet zelf kan vervangen.Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 13:06:
weet iemand hoeveel die dingen dan gemmideld nieuw kosten
Verwijderd
er bestaat nog een kleine mogelijkheid dat niet je fuser maar de voeding defect is. Ik heb die printers zelf gerepareerd en in 9 van de 10 gevallen was het de fuser en anders was het de voeding.
Het is trouwens wel degelijk mogelijk om de fuser bij die printers te vervangen, is zelfs heel makkelijk, aangezien die maar met 4 schroeven vast zit.
Het is trouwens wel degelijk mogelijk om de fuser bij die printers te vervangen, is zelfs heel makkelijk, aangezien die maar met 4 schroeven vast zit.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 13:08 ]
fuser kun je wel vervangen, loop nu namelijk stage bij pc zaak, heb dat al gevraagd, denk niet dat het de voeding is, die gaan toch nauwlijks kapot, en dan zou die toch ook niet aangaan als de voeding kapot is,
Verwijderd
Ik wel: KLIK (google is your friend)
btw:
= edit button
btw:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 15:05 ]
ow das $ 159,- dat is best wel duur, maar thanks anyway. Weet ik hoeveel het kost ik probeer het hier bij de pcboer in de buurt nog wel ff
Verwijderd
Zoals ik al zei, ik heb die printers gerepareerd, de voeding bestaat uit 2 delen, als de dc kapot is ( alleen een onderdeel ervan) dan geeft tie ook die melding. Je kunt proberen om de stekker een half uur uit de printer te laten en dan nog eens aanzetten, dan kan het wel eens schelen, let op, minimaal een half uur, als dat niet werkt, dan denk ik echt dat het de fuser is
dat klopt wel wat je zegt, als ik hem een dag niet aan heb gezet, en zet hem dan aan geeft hij ook nog eerst de melding warming up, dit duurt 4 of 5 seconden en dan springt ie op die melding. Maar zet ik hem uit en na 5 min weer aan, springt ie meteen op die melding, hij geeft dus alleen die warming up als ik hem lang niet aan heb gezet.
EDIT:
Wat kan er kapot zijn aan de voeding, en is dat te repareren, of kan ik dat ding bij het oud vuil gooien, wat wel zonde is van de nieuwe toner.
EDIT:
Wat kan er kapot zijn aan de voeding, en is dat te repareren, of kan ik dat ding bij het oud vuil gooien, wat wel zonde is van de nieuwe toner.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 11:21 ]
Verwijderd
marvman heeft gelijk, bij die canon's kan het ook zijn dat de voeding of het ac powerblok rot is. ik heb deze storing reeds vele malen meegemaakt (ivm mijn werk), niet repareren, maar andere kopen. voor 100 euro koop je tegenwoordig een leuke HP 6p of zo (2e hands), deze zijn sneller/beter dan die canon's.
Pagina: 1