Ik heb een baan aangeboden gekregen bij een bureau dat zich bezig houdt met ontwikkelen van huisstijlen voor bedrijven, logo's, bedrukken van signs, auto's, textiel etc. Nu willen ze daar een multimedia tak op gaan zetten. Dit omdat ze steeds meer vraag krijgen van klanten of ze ook websites (inlcusief b.v. een shop) doen. De organisatie van die tak doe ik niet, maar voor een groot deel zal ik de sites bouwen en de grafische dingen afwerken. De sites die we gaan bouwen zullen meestal gemaakt worden m.b.v. een content management systeem zodat die klanten hun site kunnen onderhouden.
Ok dat was het verhaal in het kort, maar nu. Ik heb vandaag een opzet gekregen voor een arbeidsovereenkomst. Vrij standaard, 25 vakantiedagen, 8% vakantietoeslag onkostenvergoeding etc. mogelijkheid om thuis te werken (1 dag per week)
ik heb bij diverse salariswijzers gekeken maar die lopen nogal uiteen, plus dat vaak de fucnties niet helemaal overeenkomen. De functie die ik zal vervullen zal 'web developer' zijn.
Het salaris dat ze mij bieden is 1650 bruto. Volgens mij is dat wel wat weinig, maar ik weet ook dat het eerste bod altijd laag zal zijn.
Ik beheers:
-HTML
-Perl
-MYSQL
-Photoshop
-Flash
en nog wel meer, maar dat is hier niet relevant.
scholing: afgestudeerd academicus
Ik weet wel dat ik niet alleen met design bezig zal zijn, maar ook bijvoorbeeld een mailserver installeren zal onder mijn taken vallen.
nu de hamvraag wat kan ik zelf vragen tijdens onderhandelingen om goed uit te komen?
Ok dat was het verhaal in het kort, maar nu. Ik heb vandaag een opzet gekregen voor een arbeidsovereenkomst. Vrij standaard, 25 vakantiedagen, 8% vakantietoeslag onkostenvergoeding etc. mogelijkheid om thuis te werken (1 dag per week)
ik heb bij diverse salariswijzers gekeken maar die lopen nogal uiteen, plus dat vaak de fucnties niet helemaal overeenkomen. De functie die ik zal vervullen zal 'web developer' zijn.
Het salaris dat ze mij bieden is 1650 bruto. Volgens mij is dat wel wat weinig, maar ik weet ook dat het eerste bod altijd laag zal zijn.
Ik beheers:
-HTML
-Perl
-MYSQL
-Photoshop
-Flash
en nog wel meer, maar dat is hier niet relevant.
scholing: afgestudeerd academicus
Ik weet wel dat ik niet alleen met design bezig zal zijn, maar ook bijvoorbeeld een mailserver installeren zal onder mijn taken vallen.
nu de hamvraag wat kan ik zelf vragen tijdens onderhandelingen om goed uit te komen?