Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT Mappacks??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na weer een uur proberen kan ik allereerst meedelen dat casema nog steeds heel hard zuigt! Ik probeer dus wat maps binnen te halen (www.planetunreal.com/nalicity) maar dit is echt onmogelijk via casema! Weet iemand waar ik elders wat gave levels kan downloaden? Liefst in een pack want dat scheelt een hoop werk als je achter casema hangt. Heb trouwens net de mappack van tweakers got server gevonden :-)
thnx

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

McLambo

MTB Junky

heb je de Bonus pack en Inoxx pack al?
www.unrealtournament.com

Verwijderd

Inoxx is niet in staan een zinnig level te maken (behalve misschien Phobos) , dus laat die Inoxx pack maar hangen

tjek eens

www.planetunreal.com/wicked
die gasten maken echt kwaliteit maps

of anders
www.planetunreal.com/cliffyB
daar staan de favo maps van UT's lead leveldesigner.

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Inoxx heeft idd een paar stomme level design keuzes gemaakt (die dat ik veel verstand heb van level design), maar hoe dan ook, NaliCity en UT Booty zijn Map sites die ook reviews hebben.

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 15:39
CTF-Nucleus is toch wel ok. Beetje krapjes hier en daar. FaceII is iets te open om leuk te zijn. Die hele grote (met die flat) uis gewoon te langzaam voor veel computers.

DM levels kennik niet ;)

Inoxx mappack - niet verplicht, wel handig ;)

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Ik haal altijd mijn Maps van www.planetunreal.com/nalicity daar staan ze netjes en overzichtelijk met reviews. Kun je lekker de maps met 9 en hoger eruit halen. Ook heb je daar dagelijks een mappack...

PS: Ik heb thuis ondertussen al wel bijna 1Gig aan extra maps... Moet binnen kort maar es een hele zooi weggooien want mijn schijf begint een beetje vol te raken...

Maar op www.planetunreal.com vindt je nog genoeg links naar andere sites met maps beslist de moeite waard om daar es te gaan kijken :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Pagina: 1