[FS 2002] stopt bij laden 31%

Pagina: 1
Acties:

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hallo. Ik heb flight simulator 2002 professional geïnstalleerd. Alles werkt normaal zoals de video's en de menu's. Maar zodra ik het spel ga starten via "fly now" dan blijft het laden hangen op 31%. Eerst worden normaal allerlei dingen geladen en dan beginnen de graphics te laden en dat blijft dus hangen op 31%.
Specs: p4 2,4 GHz, 512 mb ram, radeon 9000 128 mb, 80 gig hd.
Ik heb het spel helemaal op de hd geïnstalleerd en er zijn dus geen cd's meer nodig, tijdens de installatie heb ik geen errors gekregen, net zoals tijdens het laden hij gewoon stopt en niet een duidelijke foutmelding geeft.
Weet iemand hoe het komt dat het laden niet verder gaat?

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Verwijderd

Welke specs/drivers/directx?

• Winnetou
  • Niet online
Uh specs had ik al genoemd hè dat waren dus die;
pentium 4 2,4 GHz
512 mb ram
80 gig hd
128 mb radeon 9000
directx heb ik niets aan veranderd dus waarschijnlijk degene die in xp zit, het werkt iig tot nu toe met álle andere spellen, datzelfde geldt eigenlijk voor de drivers, de drivers die ik meegeleverd kreeg bij mijn videokaart. En ik snap ook niet waarom het daaraan zou moeten liggen als hij die 31% toch wel gewoon laad.
/edit
-directx 8.1 gebruik ik.
-Ik heb ook nog even gekeken maar de drivers zijn de nieuwste. Ik heb ook ff met de instellingen gespeeld en lagere resoluties enzo en zo'n beetje alle effecten uit maar het heeft geen resultaat:

Loading scenery textures --- 31% (dat staat er dus de hele tijd)

[ Voor 27% gewijzigd door Winnetou op 06-02-2003 16:09 ]

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:59
Vraag het anders even in dit topc

[rml][ FS2002] Vragen en mooiste screenshots, deel 48[/rml]

Denk dat je dan meer kan heb op je vraag :)

IK zou hem niet weten .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Je hebt dit al sinds je FS2002 hebt geinstalleerd of pas sindskort? Reinstall het spel eens, desnoods in een andere map. Misschien is er een bestandje fout gekopieerd. (Dat zou ook kunnen doordat je cd beschadigt is).

The devil is in the details.

• Winnetou
  • Niet online
Heb het al opnieuw geinstalleerd maar dat heeft niets geholpen, nog steeds hetzelfde probleem. Ik krijg dus geen foutmeldingen tijdens de installatie dus een bestand fout gekopieerd lijkt mij ook een beetje onwaarschijnlijk. Ik heb het al sinds het begin en heb dus nog nooit fs 2002 gespeeld :'(
Op de cd's staan ook geen krasjes voor zover ik kan zien.

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
heb je hem legaal in de winkel gekocht?

tampert, kriminalpolizei

• Winnetou
  • Niet online
ja, dus waarschijnlijk kan ik hem wel terugbrengen, maar ik wil het spelen...

edit:
Toch maar ff teruggebracht --> misschien toch een foutje/krasje op cd want nu werkt het prima :D

[ Voor 43% gewijzigd door Winnetou op 16-02-2003 21:24 ]

Pagina: 1