Toon posts:

Dual Monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
K heb 2 video kaarten, 1 agp gf2mx-400 en 1 pci kaartje. Als ik nu die pci kaart erin doe, start ie automatisch van die kaart op en niet meer van die agp. Hoe kan ik dat veranderen? Dat hij dus de gf2 als hoofdkaart ziet?

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bojaaper/Beeldschermen.JPG

Hier zie je het. Bij het opstarten gaat ie op mn ouwe pci kaart, maar zodra ie in windhoos komt, schakelt ie over op mn agp. Dit moet toch ook volledig op 1 kaart kunnen?? Vind het vrij irritant om bij het opstarten dat andere beeld nodig te hebben.

Verwijderd

in je bios kun je instellen: boot from agp, of boot from pci

Verwijderd

Dat kun je in de BIOS instellen

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 15:57
Als het goed is heb je in je bios een optie om te kiezen van welke vid-kaart je opstart. Kijk daar eens even.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Verwijderd

Als je in je bios 'boot from AGP' instelt zal alleen je pci kaartje niet meer werken.. Doet xp moeilijk over..

Verwijderd

Topicstarter
jah ik heb t gemerkt.... Volgens windows start hij niet... Geen oplossing daarvoor??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 13:46:
jah ik heb t gemerkt.... Volgens windows start hij niet... Geen oplossing daarvoor??
Ik zie dat het een ATI is.
Geef het op, die krengen willen gewoon niet in dual. Heb er hier gigantisch mee lopen te klooien. Toen een Matrxo G450 PCI erin gezet en het werkt als een trein :)

Verwijderd

Topicstarter
Gheheh jah oke :) Ff ergens een vid kaartje vandaan halen dan maar. Thnx iig

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:32

Super_ik

haklust!

of je zet in windows je ati ook als primair beeldscherm :p

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Probeer een Voodoo3 op de kop te tikken (V3 2000 is zat genoeg), die werkt ook perfect voor dual-opstellingen....

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 21:45

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Volgens mij moeten je TV-out en je andere ATI monitor naast elkaar zitten in windows. Dus als je je GF als primare monitor wilt, zil je 2 en 3 er links of rechts naast moeten zetten. Een GF tussen je 2 ati-monitoren (TV+monitor) inzetten kan volgens mij niet. (correct me if i'm wrong)

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• Kolonel_E
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 20:51
Luxx schreef op 06 February 2003 @ 14:23:
Volgens mij moeten je TV-out en je andere ATI monitor naast elkaar zitten in windows. Dus als je je GF als primare monitor wilt, zil je 2 en 3 er links of rechts naast moeten zetten. Een GF tussen je 2 ati-monitoren (TV+monitor) inzetten kan volgens mij niet. (correct me if i'm wrong)
Ik had ook een dualhead opstelling bij mijn broertje geprobeerd.
Daarbij kon ik gewoon die "vierkantjes" (van verschillende groottes en met die nummers erop) verschuiven, zodat de 2e monitor virtueel niet aan de rechterkant van de primairy stond, maar aan de linkerkant..

je kan ze dus gewoon verslepen

edit:

De meeste games gebruiken alleen de primairy beeldscherm. De andere vallen dus gewoon uit (zwart scherm).

[ Voor 10% gewijzigd door Kolonel_E op 06-02-2003 14:34 ]

Verwijderd

Hier is zat over te vinden, zoek even op 'dual monitor' oid, en er gaat een wereld voor je open :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.