Dit: Datamodel sportcompetitie topic is naar mijn mening een beetje onterecht gesloten. Het was niet bedoeld als script-request, maar meer als overleg/discussie over hoe zo'n situatie het best kan worden aangepakt. Ook wel een beetje onduidelij kvan mij geef ik toe.
ik zag er ook geen discussie in, dus vind het slotje niet vreemd
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<
kun je beter whoami mailen
edit:
Hoi Dennis
Hoi Dennis
[ Voor 21% gewijzigd door Arno op 06-02-2003 11:23 ]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
ik was er al TraagTraag schreef op 06 februari 2003 @ 11:23:
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<
Zie edit
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Vanuit dat oogpunt snap ik het slotje ook wel, vandaag dat ik wat toelichting wilde geven.D2k schreef op 06 February 2003 @ 11:23:
ik zag er ook geen discussie in, dus vind het slotje niet vreemd
primaWheeleE schreef op 06 February 2003 @ 11:25:
[...]
Vanuit dat oogpunt snap ik het slotje ook wel, vandaag dat ik wat toelichting wilde geven.
ik zal um ff heropenen zodat je hem kan aanpassen.
WheeleE schreef op 06 February 2003 @ 11:22:
Dit: Datamodel sportcompetitie topic is naar mijn mening een beetje onterecht gesloten. Het was niet bedoeld als script-request, maar meer als overleg/discussie over hoe zo'n situatie het best kan worden aangepakt. Ook wel een beetje onduidelij kvan mij geef ik toe.
Hoe kun je nu over iets discussieren als je zelf nog geen enkel idee hebt hoe je het gaat aanpakken?
https://fgheysels.github.io/
D2k: Bedankt!
Whoami: Ik heb wel enkele ideeen, maar ik raak verstrikt in alle mogelijkheden die er in me opkomen. Ik zal er nog wat toelichting bij zetten.
Whoami: Ik heb wel enkele ideeen, maar ik raak verstrikt in alle mogelijkheden die er in me opkomen. Ik zal er nog wat toelichting bij zetten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.