Verwijderd
jazeker,
ik verdien er zoon 300€ per maand mee, je moet alleen opletten dat alles wat je verdient ook nog 19% belasting op zit...
kijk maar eens op http://www.meezingen.nl
ik had een songteksten site maar omdat ik geen tijd meer had om te updaten heb ik het zo gedaan.
Wat je in deze maand hebt verdient betalen ze altijd netjes op de 25e van de maand erop uit(Behalve als de 25e in het weekend valt, dan de maandag erop)
ik kan niets anders zeggen dan een uitstekend webmaster programma....
ik verdien er zoon 300€ per maand mee, je moet alleen opletten dat alles wat je verdient ook nog 19% belasting op zit...
kijk maar eens op http://www.meezingen.nl
ik had een songteksten site maar omdat ik geen tijd meer had om te updaten heb ik het zo gedaan.
Wat je in deze maand hebt verdient betalen ze altijd netjes op de 25e van de maand erop uit(Behalve als de 25e in het weekend valt, dan de maandag erop)
ik kan niets anders zeggen dan een uitstekend webmaster programma....
Verwijderd
yepz, helaas... van 200 euro is dat tog weer haast 40 euro....
ik heb deze maand al weer 80€ verdiend... blijft echt een meesterlijk webmaster programma, vooral als je het zelf slim aanpakt....
ik heb deze maand al weer 80€ verdiend... blijft echt een meesterlijk webmaster programma, vooral als je het zelf slim aanpakt....
dus bij je baas gaan bellen naar hun nr.'s o.i.d.?Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 14:41:
vooral als je het zelf slim aanpakt....
Verwijderd
Hoe zit dit systeem in elkaar dan? Hoezo betalen ze per minuut? Is dat per minuut dat de klikker ingebeld is ofzo?
[edit]
nvmd, ik zie het al.
Ik heb me er ook voor ingeschreven, je weet nooit wat het oplevert, maar ik verwacht niet dat mijn bezoekers gaan inbellen op sites. Maar je weet het niet he
[edit]
nvmd, ik zie het al.
Ik heb me er ook voor ingeschreven, je weet nooit wat het oplevert, maar ik verwacht niet dat mijn bezoekers gaan inbellen op sites. Maar je weet het niet he
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 15:40 ]
Verwijderd
neej hoor...Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 15:16:
[...]
dus bij je baas gaan bellen naar hun nr.'s o.i.d.?
ik heb eerst een songteksten site gehad en heb tijd meer om up-te-daten, nou beloof ik de bezoekers songteksten op bill2000....
de domme bezoekers bellen wel hoor...
kijk maar eens op meezingen.nl
Verwijderd
Ik heb op verschillende fora negatieve dingen gehoord over Bill2000. Ikzelf gebruik www.euroklik.nl
ik heb er ook al een paar negatieve berichten over gehoord...
Verwijderd
Kijk eens op het forum van www.adultwebmaster.nl daar wordt nogal veel geklaagd over bill2000.
Het is een bedrijf van Jan Meijers, die er nogal wat fraude/oplichtings praktijken op nahoud.
Het is een bedrijf van Jan Meijers, die er nogal wat fraude/oplichtings praktijken op nahoud.
Pagina: 1