Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Daarnaast is crossposting niet toegestaan afaik.
ARME AOW’er
Eventueel vraag je een mod als je er niet uitkomt.
En als er later toch blijkt dat een topic niet tot zijn recht komt in een bepaalde forum, kun je een berichtje posten in sm met vraag of je topic gemoved kan worden naar een forum waar die wel beter zou passen.
Ook is de kans op misbruik erg groot. Mensen willen dan graag hun topic in meerdere fora hebben omdat het dan beter gezien wordt. Meestal komt er in een verkeerd forum ook wel een antwoord de goede kant op. Mocht dat niet het geval zijn kun je altijd een topicmove aanvragen als blijkt dat het echt in een andere cattegorie hoort te staan.
In jou geval zou ik ook gewoon in NT begonnen zijn ja
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
• Is het programma dat bokt (voorbeeld: MSN , iCQ, Exchange, Outlook) >> SA
• Is het Operating System het probleem >> NOS / WOS naargelang of het Windows of rest OS is
• Is het netwerkkaart in combi met het OS >> ook in WOS of NOS
• Is het overduidelijk netwerkhardware (kaart of router) >> NT
Dus de foutmeldingen lezen (event viewer of andere logfiles) en die in Google / GoT search posten en zie het resultaat soms.
Gewoon je hersens gebruiken
[ Voor 21% gewijzigd door aReaRe op 06-02-2003 11:13 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Je maakt dus een topic, geeft aan dat je het in SA en in OH wil hebben, vervolgens komt er in die beide fora een link naar je topic, maar als je in SA een post maakt, dan zie je die in OH er ook bij komen...
Maarja, ik denk dat het een goed idee is, alleen dat er te snel misbruik van word gemaakt door mensen die hun topic bekender willen maken...
Misschien werkt het wel als je alleen de modjes hier toegang tot kan geven? Dan kunnen zij bepalen of een topic in meerdere fora thuishoort of niet
en dan zou het idd handig zijn als dat topic en in SA en bijv HO (als het een schijf ofzo betrefd) zou zichtbaar zijn...
Ik denk dus ook dat de topicstarter bedoelt dat één topic in meerdere fora zichtbaar zou kunnen zijn.
Ik denk dat als je dat door de users zou laten doen het 1 grote puinhoop zou worden.... als je die extra functionaliteit alleen door modjes zou laten doen het wel een berg extra werk wordt.. hoewel het en enkele specifieke gevallen domweg erg handig en prettig zou zijn...
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Verder zie ik kleine pluspunten (soms makkelijk) en grote minpunten (rotzooi, veel werk voor de crew, geklaag in LA dat het is afgewezen.)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Dat is heel simpel, je maakt gewoon meerdere database pointers in een topic (beetje lelijk, plus niet echt flexibel) of desnoods een topic-forum-koppel-tabel (slecht voor performance). Maar het is heel makkelijk te doen.Alfredt schreef op 06 februari 2003 @ 11:21:
volgens mij is dat dus erg moeilijk te realiseren. Hoe wil je dat implementeren in de database dan?
Duur schreef op 06 februari 2003 @ 11:18:
...Ik denk dus ook dat de topicstarter bedoelt dat één topic in meerdere fora zichtbaar zou kunnen zijn.
Ik denk dat als je dat door de users zou laten doen het 1 grote puinhoop zou worden.... als je die extra functionaliteit alleen door modjes zou laten doen het wel een berg extra werk wordt.. hoewel het en enkele specifieke gevallen domweg erg handig en prettig zou zijn...
Zoiets bedoel ik ja. Ik zie ook wel in dat je het eigenlijk beter niet kunt laten toestaan de de users zelf. Misschien een optie voor de modjes.Zoefff schreef op 06 februari 2003 @ 11:15:
Misschien valt er wel een systeem te verzinnen dat je het topic maar 1 keer maakt, maar dat het in 2 verschillende fora komt te staan.
Je maakt dus een topic, geeft aan dat je het in SA en in OH wil hebben, vervolgens komt er in die beide fora een link naar je topic, maar als je in SA een post maakt, dan zie je die in OH er ook bij komen...
Maarja, ik denk dat het een goed idee is, alleen dat er te snel misbruik van word gemaakt door mensen die hun topic bekender willen maken...
Misschien werkt het wel als je alleen de modjes hier toegang tot kan geven? Dan kunnen zij bepalen of een topic in meerdere fora thuishoort of niet
En natuurlijk is het database technisch te doen.
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Vraag is alleen, waarom? Er zijn echt maar heeeeeeel weinig topics die lastig te plaatsen zijn en op GoT mogen we best verwachten dat je in het algemeen kunt bedenken waar een topic thuis hoort.
Zo vaak is het imo ook niet nodig, kans op misbruik is in verhouding met het voordeel veel groter, waarbij dus nog komt dat het voordeel door users ook negatief kan worden opgevat.
🌞🍃
Niet dus als je alleen de modjes toegang tot deze optie geeftobsidian schreef op 06 February 2003 @ 13:31:
Je krijgt dan ook het probleem dat mensen het topic neergooien waar het hoort, plus dan nog een keer in een forum waar veel mensen komen/reageren. Dus het "ik zet mijn topic maar hier neer, want dan reageren er tenminste mensen" verhaal.
Ik weet zelf niet zo veel van databases ed af, maar volgens mij is het niet zo'n werk? Er hoeft denk ik niets in de database zelf veranderd te worden, er moet alleen een dubbele verwijzing naar 1 item in de database komen, that's allRody schreef op 06 February 2003 @ 13:35:
het aantal topics waarvoor dit geldt en het werk wat verricht moet worden om dit te kunnen realiseren weegt niet echt tegen elkaar op
Er zullen genoeg mensen zijn die de keuze niet kunnen maken en hun thread dan maar in meerdere fora laten zien..... Het alleen door modjes laten doen is wel een idee maar aangezien het weinig zal hoeven te gebeuren zie ik niet echt veel toegevoegde waarde
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Bij het activeren van de mogelijkheid direct duidelijk maken (FAQJvS schreef op 06 February 2003 @ 14:57:
Als alleen mods die functie kunnen beheren, is ie al beter beheersbaar, maar dan heb je weer kans dat mensen erom gaan zitten vragen in hun post...
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Ik zit wel eens op fora waat het ook aanstaat (topics die gemoved zijn blijven nog even 'staan' etc) dat vindt ik persoonlijk een erg onhandige feature, en ook 1 die best in react gebouwd mag worden, maar niet op GoT gebruikt gaat worden voor zover ik het zie. Maar verwacht maar niet dat het in react op korte termijn komt.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.