Toon posts:

Liveware voor windows ME

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ligt het nou aan mij of zitten hier veel bugs in? Ik zie overal typefouten (in plaats van Live player 1024 staat er bijvoorbeeld in audioHQ 1420) en bij het installeren installeerde hij mijn gameport niet! Liveware voor windows 98 scheen goed te werken. Is er een verschil tussen deze twee liveware versies? Zo ja welke dan? Zoniet, volstaat het dan om de liveware voor 98 te installen en dan alleen de drivers voor windows ME?

Als laatste: Heb je liveware uberhaupt wel nodig? Ik installeer mijn drivers, stel mijn speakers in en verder doe ik niets!

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 21:20

Adonias

Oe! Buttons :9

Als de AEX en alle geluidsinstellingen wilt gebruiken dan heb je het wel nodig ja, maar je kunt ook zo weinig mogelijk installeren, zoals playcenter weglaten enzo

Verwijderd

Topicstarter
Maar heeft iemand anders ook slechte ervaringen met deze liveware?

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:40

Mfpower

In dubio

Op dinsdag 14 november 2000 20:21 schreef BigFlappie het volgende:
Ligt het nou aan mij of zitten hier veel bugs in? Ik zie overal typefouten (in plaats van Live player 1024 staat er bijvoorbeeld in audioHQ 1420) en bij het installeren installeerde hij mijn gameport niet!
Dat is geen typefout, dat is het adres waar je live op geadresseerd staat. Dat ie je gameport niet installeert is wel vaag, daar heb ik geen probs mee in ME. Ik gebruik ook de liveware voor ME.
Liveware voor windows 98 scheen goed te werken. Is er een verschil tussen deze twee liveware versies? Zo ja welke dan? Zoniet, volstaat het dan om de liveware voor 98 te installen en dan alleen de drivers voor windows ME?
Als laatste: Heb je liveware uberhaupt wel nodig? Ik installeer mijn drivers, stel mijn speakers in en verder doe ik niets!
Ja de SB16 emu is anders (gooit geen spul meer in je autoexec.bat enzo). Veel beter dus. Je kunt ook alleen de driver installeren alleen dan heb je die mooie mixer niet en kun je bijvoorbeeld geen front/back panning instellen.
Als je Liveware 98 al hebt geinstalleerd raad ik je wel aan deze eerst te uninstallen!