Ik probeer een probleem met internet (kabelverbinding) op te lossen. Na een aantal minuten rustig internetten valt ie ineens helemaal weg. Als ik Windows (98SE) dan weer opnieuw opstart (nog niet eens de hele pc, alleen Windows), dan doet ie het weer voor een minuut of tien en begint het hele verhaal weer opnieuw. Opnieuw installeren van de netwerkkaart en de protocollen heeft niet geholpen. Ik hoop dat jullie misschien een mogelijke oplossing weten.
Welkom to tha club... zie hier voor meer info: Netwerk telkens weg
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Dit past beter in Network Troubleshooting, maar zoals je ziet lopen er al diverse topics over - lees die dus even door en schop er een daarvan evt. een dagje omhoog (door een reactie te plaatsen met het gegeven dat hetzelfde bij jou gebeurt met een ander OS). Anders wordt het nog meer verdeeld besproken en dat helpt niet echt sneller tot een oplossing te komen:)
Succes en nog welkom op GoT!
Succes en nog welkom op GoT!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.