Toon posts:

Bij koppelen in mandrake freezed deze

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeeeeeeyyy,

Ik heb een probleempje, als ik in mandrake 9 bij het mandrake conf center koppelpunten -> sambakoppelpunten ga en ik zoek op servers. Dan vindt hij wel mijn windows 2000 server en ik kan mijn 2000 shares zien, maar op het moment dat ik ze probeer te koppelen, dan doet hij niets meer.
Wie weet hoe dit komt??? Trouwens bij al mijn andere servers vraagt hij om een paswoord en bij de desbetreffende server niet, terwijl ik dat wel op de 2000 server heb ingesteld???

Heeft iemand antwoord???

Alvast bedankt

mvg

Dennis Rijken

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05 22:17
Welkom op GoT :)

Misschien is het een goed idee om de huisregels van GoT eens door te lezen, waar onder andere in staat dat je niet onder elk bericht heeft te groeten e.d. (dat neemt alleen onnodig veel ruimte in).

Voor de rest: wat heb je al geprobeerd, en waar (en waarop) heb je gezocht om dit probleem mogelijk zelf op te lossen? Aangezien dat soort informatie behoorlijk belangrijk is, gaat dit topic dicht, omdat ik denk dat hier met enig zoeken en proberen prima zelf uit te komen moet zijn (zo niet, dan kun je een nieuw topic openen met die informatie erbij, wat en waarom het precies niet wil werken. Nu staat er echt te weinig om er iets mee te kunnen).

Zie verder: [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]

Dit topic is gesloten.