Toon posts:

Welk chat proggie kan dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een chat programma om te kunnen spreken met elkaar tijdens online gamen dat ik kan hosten op een w2k server.

Dit programma moet kunnen:

-Meerdere channels kunnen hosten
-Op elke channel moet een apart wachtwoord op kunnen
-Elk channel moet een limiet van gebruikers in te stellen zijn.
-Client chat software moet het liefst freeware of shareware zijn(chatten moet wel mogelijk zijn in die versie)

Ik heb al RogerWilco en TeamSpeak2 geprobeert maar beide werken niet goed.
Bij RogerWilco is het onmogelijk om op 1 server meerdere kanalen MET paswoord aan te maken, wel 1 paswoord voor hele server maar niet per kanaal apart.

Bij Teamspeak kan dit wel allemaal echter zodra je een 2de kanaal aanmaakt werkt de admin login niet goed meer en ook dit 2de kanaal wordt niet gezien door de chat client en deze komt ook niet op je admin log scherm te staan. (heb zelfs een compleet voor bewerkte ini file geprobeert uit een tutorial die 100% correct zou moeten zijn en die werkte ook niet)

Iemand nog andere ideeen, heb al gezocht maar kom steeds bij deze 2 programma's uit, weet ook geen namen van andere programma's die dit doen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Misschien een of ander IRC servertje? Kijk eens op www.sourceforge.net of daar wat tussen staat. Ik gebruik zelf vIRCD op één van mijn servers, maar erg uitgebreid is deze niet en ik weet niet of 'ie kan wat jij wil...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

battlecom al geprobeert?

Verwijderd

Topicstarter
RobIII:
Het gaat over een chatserver voor te spreken (met microfoon), niet "typen" zoals in IRC, ik denk dus dat ik daar niets vind, ook moet dit werken op een w2k server.

CRu5H0n3:
Ja geprobeert, ook battlecom kan helaas geen meerdere kanalen aanmaken met elk een apart paswoord. Battlecom werkt op een soort gelijke wijze als RW.

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

ik ken er maar 3: battlecom / Roger Wilco / Teamspeak
sorry maar verder kom ik niet

Kun je niet meerdere TS servers hosten?

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:30
En heb heb je Gamevoice van MS al geprobeerd? Ik heb zelf nog zo'n setje liggen al weet ik niet of je met de freeware versie al die dingen kan die jij nu vraagt. Je kan iig wel channels aanmaken e.d. Maar het is voor mij te lang geleden dat ik het gebruikt hebt dus ik weet niet zeker wat het nou precies allemaal kan :)

Linkje erbij (net was ie down): http://www.gamevoice.com/gamevoice.asp

Nog een keer edit: volgens dit linkje heeft Gamevoice niet de opties die jij wilt, tenzij je het koopt :(

[ Voor 32% gewijzigd door Denman op 06-02-2003 12:19 ]

Join het GoT Pulse-Team!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:11
Gamevoice is de opvolger van Roger Wilco :P
Ik heb ze alle 3 geprobeerd, battlecom, roger wilco, teamspeak, maar het beste tot nu toe is Teamspeak (v2). Als je et niet werkend krijgt, dan doe je iets niet helemaal goed, wij hadden met mn vorige clan een hele goeie TS server waar alles goed op werkte.

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

RaVeNgEr schreef op 06 februari 2003 @ 14:57:
Gamevoice is de opvolger van Roger Wilco :P
Ik heb ze alle 3 geprobeerd, battlecom, roger wilco, teamspeak, maar het beste tot nu toe is Teamspeak (v2). Als je et niet werkend krijgt, dan doe je iets niet helemaal goed, wij hadden met mn vorige clan een hele goeie TS server waar alles goed op werkte.
correctie: battlecom is opgekocht door MS en heet nu gamevoice
RW staat nog steeds op eigen benen
Pagina: 1