Ik zit nu met een basic abbo van planet.. maar ja, kwil sneller... maar waar ik tegen aan loop is dat ik dan 1/2 maanden zonder breedband inet zit.. dus dat ik 1/2 maanden met een modem moet gaan zitten inbellen... weet iemand hoe lang dit precies duurt???? Als het nl erg lang duurt wacht ik ff op de nieuwe buren.. kijken of ik daar wat mee kan regelen..
Op ogenblik zit de Planet administratie met een achterstand van 7 weken.
Het duurt dus in de meeste gevallen +/- 7 weken voordat Planet aan de KPN doorgeeft dat men je ook daadwerkelijk moet afsluiten. Bron: KPN
{In de tussentijd kun je niet internetten omdat planet je acount wel binnen 2 weken kan afsluiten.
}
Daarna duurt het nog enkele dagen voordat de KPN dit ook werkelijk doet.
Is dit dan eindelijk geschied moet BBNed je nog aansluiten. Dit kan ook nog enkele dagen inbeslag nemen.
Al met al kan het overzetten van je ADSL-verbinding, tot meer dan 2 maanden duren.
Het duurt dus in de meeste gevallen +/- 7 weken voordat Planet aan de KPN doorgeeft dat men je ook daadwerkelijk moet afsluiten. Bron: KPN
{In de tussentijd kun je niet internetten omdat planet je acount wel binnen 2 weken kan afsluiten.
Daarna duurt het nog enkele dagen voordat de KPN dit ook werkelijk doet.
Is dit dan eindelijk geschied moet BBNed je nog aansluiten. Dit kan ook nog enkele dagen inbeslag nemen.
Al met al kan het overzetten van je ADSL-verbinding, tot meer dan 2 maanden duren.
NFA-DK
ik wilde ook sneller (had ook planet basic)
schreef planet een brief, ik zou toch een maand op vakantie gaan (met de kerst)
dus ik dacht komt goed uit, want als ik dan terug was had ik, als het goed was, weer internet.
kom ik terug van vakantie, is er niets gedaan aan mijn upgrade.
ik dus bellen maandagavond, waarom het niet door gegaan is.
en dinsdagavond had ik advanced, dus als ik je was zou ik toch ff voor de zekerheid informeren. want mijn internet is dus nooit afgesloten
dus ik dacht komt goed uit, want als ik dan terug was had ik, als het goed was, weer internet.
en dinsdagavond had ik advanced, dus als ik je was zou ik toch ff voor de zekerheid informeren. want mijn internet is dus nooit afgesloten
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Upgraden bij de zelfde provider is iets heel anders dan overstappen naar een andere provider. Het zal idd een maand of twee duren, dit door het omslachtige dat je eerst je ADSL verbinding van KPN opzegt en daarna weer laat aansluiten. Ze zeggen dat dit in de toekomst makkelijker kan, dan blijft de ADSL verbinding bestaan en wordt alleen de provider omgezet. Maarja hoelang dat nog duurtl-burna schreef op 06 February 2003 @ 03:37:
NFA-DK
Verwijderd
Ik heb deze zelfde vraag laatst aan HCCnet gesteld ondat ik ook bij hun weg wil. Op de simpele vraag: Hoe lang duurt het afsluiten van mijn abbo bij HCCnet, heb ik nog steeds geen antwoord gekregen. (is nu meer dan een week geleden) Ik denk dat deze vertragende manier van werken veel mensen er van weerhoud om over te stappen naar een andere (lees goedkopere) provider.
Gelukkig heb ik al bevestiging ontvangen van KPN dat mijn lijn der morgen uitgaat en dan lekker TweakDSL aanvragen
Hopelijk duurt het dan niet zo lang
Iemand een idee wat de gewone aansluittijd is van TweakDSL ?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat de KPN het ADSL van je lijn gaat halen vanaf het moment dat je het hebt opgezegd bij je oude provider? Hoe lang zit je nu al zonder internet.ShadowBumble schreef op 06 februari 2003 @ 07:57:
Gelukkig heb ik al bevestiging ontvangen van KPN dat mijn lijn der morgen uitgaat en dan lekker TweakDSL aanvragenHopelijk duurt het dan niet zo lang
Iemand een idee wat de gewone aansluittijd is van TweakDSL ?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 08:45 ]
ik heb vorig jaar al opgezegt 3 maanden voor het einde van me jaar contract en ik kreeg pas 2 weken geleden bericht van KPN hoewel mijn planet account al sinds 1 Februari dient te zijn afgesloten zit ik nog steeds met een verbinding dus
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Gewoon nog even bij je huidige leverancier blijven.Longbeard schreef op 06 februari 2003 @ 03:08:
Er is door de OPTA een nieuwe regel ingediend. Deze houdt in dat klant straks (vrijwel) vloeiend kunnen overstappen van KPN naar BBned en andersom.
Bij deze migratie is het dan ook mogelijk om de apperatuur van je huidige leverancier te gebruiken.
Dus alleen de eenmalige aansluitkosten nog ff betalen en alles is gefixt.
Rond juni ga ik deze migratie zelf uit proberen. Van KPN --> BBned.
Dat klinkt erg interesting... tot die tijd hou ik het nog wel ff vol.... Komt dat er toch niet, dan maar ff met mn buurman regelen dat ik op zijn lijntje ff mag inetten...Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 09:25:
[...]
Gewoon nog even bij je huidige leverancier blijven.
Er is door de OPTA een nieuwe regel ingediend. Deze houdt in dat klant straks (vrijwel) vloeiend kunnen overstappen van KPN naar BBned en andersom.
Bij deze migratie is het dan ook mogelijk om de apperatuur van je huidige leverancier te gebruiken.
Dus alleen de eenmalige aansluitkosten nog ff betalen en alles is gefixt.
Rond juni ga ik deze migratie zelf uit proberen. Van KPN --> BBned.
Verwijderd
Zal wel moeten komen, is verplicht door de OPTA.Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 09:37:
[...]
Dat klinkt erg interesting... tot die tijd hou ik het nog wel ff vol.... Komt dat er toch niet, dan maar ff met mn buurman regelen dat ik op zijn lijntje ff mag inetten...
Ik hoop alleen dat ze dit doorgevoerd krijgen ronde zomer.
Er is niet een echte tijdsverplichting opgelegd. Dit komt met name door de verschillende inrichtingen van netwerk en verschillende soorten modem. Dit moet ook op alle netwerken werken.
Maar het zal wel gebeuren.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()