[Sample gezocht] Herinnert u zich deze nog nog nog...?

Pagina: 1
Acties:
  • 760 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Jah, ik weet het... het is een buitengewoon melige sample, maar ik ben er wél naar op zoek.

In de CD verhuur heb ik al stapels CD's met de meest waanzinnige samples doorgespit, peer to peer zoeken helpt ook niet, via websites van fans van de Soulshow etc. levert ook niks op, maar ik wil deze golden oldie sample wel heel erg graag hebben.

Ik heb al geprobeerd hem ma te maken en met Cool Edit te bewerken dat het een beetje oud klinkt (en met een hele vette echo aan het einde natuurlijk), maar dat is toch onbevredigend.

Dus: Wie kan me er aan helpen? Ik kan me haast niet voorstellen dat het niet ergens te vinden is, maar ik kom er helaas niet aan.

ThX! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:37
Op http://www.jinglenetwork.nl/ zou je eens moeten kijken, hier stonden heel veel jingles. Wie weet komen ze snel weer terug.

Ik spit nog even door voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij is niet duidelijk welke je nou zoekt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Die ene van "Herinnert U zich deze nog-nog-nog-nog" waarbij de nog in echo zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:53

Reptile209

- gers -

"Herinnert u zich deze plaat nog? Hij is sssuuuuupppppeeeerrrr....". Zoiets toch?
* Reptile209 heeft ook ooit zo'n Ranzige Robby Cd gehad. (zo heette die joker toch? Met z'n geniale "microfoon op de WC jingle :X)

[ Voor 13% gewijzigd door Reptile209 op 06-02-2003 02:24 ]

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Gevonden :)

*klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Jeez... Zeef! Jij bent de koning!
Ik lach me gek! Hoe vind je dit echt? Ik heb hier zó veel tijd een gespendeerd en jawel hoor... middenin de nacht weet je em te vinden!

mijn dank. Me = happy! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ouwe veronica jingles van begin 80-er jaren heb ik altijd leuk gevonden, dus ik had zelf al e.e.a, maar met een beetje googlen en doorklikken (UTFS :P :+) kom je er wel.

graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Nou, dat Googelen heb ik wel een tijdje gedaan. En ik heb ook vrij veel leuke jingles gevonden, maar nooit net die ene...

Maar mooi dit. Ook die site jinglenetwork! Geniaal! Voer voor elke oude SoulShow fan. Ik geloof dat ik zojuist download accelerator over z'n kop heb gejaagd om al die mooie sampletjes te pakken te krijgen. Zelfe de oude piraten jingles van Decibel en andere helden van toen staan ertussen! Echt niet te geloven zeg!
Heb ik vele gigs aan mp3 en dit is echt het leukste van de afgelopen jaren wat ik gedownload heb. Mooi project om alle ruis er uit te gaan filteren en ze echt strak te maken.

Dit is overigens allemaal ontstaan door mijn oude zwak voor de Soul Show en de daarbijbehorende Bond van Doorstarter mixen.

Daar is nog wel wat van te vinden en ik heb er heel erg veel van cassette naar wav gezet (en die opgepoetst met CoolEdit en wavelab).

Zijn daar ook nog tips voor die ik blijkbaar nog niet ken?

Nogmaals ThX! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

edit:
nevermind

[ Voor 92% gewijzigd door CrushOne op 06-02-2003 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Adviesje voor (oude) jinglezoekers... Kijk eens bij de Plaatboef (Utrecht/Rotterdam)

Ik heb een stuk of 25 LP's verkocht vol met jingles (yep, I know, stupid) en er stonden er daar toen een hele zooi.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou eens wat vaker naar ruuddewild.nl luisteren die draaien heel vaak van dat soort oude tunes, er is dacht ik ook wel een 3fm jingle site, check ff 3fm.pagina.nl ofzo daar staat vast wel een link bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Ik heb de laatste dagen vrij intensief gezocht naar leuke oude jingles, en ik ben vooral erg veel good old piraten spul tegengekomen. Voor mensen die interesse hebben: Ik ben ze nu aan het uploaden naar alt.binaries.nl. Ze zitten in rarretjes die "piratenjingles" heten. (volgens mij mag dit; er zitten geen copyrights op die ik hiermee schend)

Het zijn er iets van 370, met een totaal van vier en een half uur! :)
Pagina: 1